וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולרייך קיבל ציון 4, בגרמניה ביקרו: "תמוה שדניאל פרץ לא פתח"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 7:47

שוער באיירן רשם משחק בלהות ב-2:2 מול לייפציג ובגרמניה תהו: "היה מתבקש שפרץ ימשיך לפתוח אחרי ההופעה הטובה שלו בגביע". צפו בשגיאה, ובהצלה הקריטית בסיום

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 2:2/ספורט1

באיירן מינכן הצליחה אומנם לחזור מפיגור 2:0 בקרב הצמרת שלה מול לייפציג ולסיים ב-2:2, אבל כמו תמיד בבאיירן, בקבוצה לא יכולים להיות מרוצים מתיקו, שמותיר את האלופה רק במקום השלישי. באיירן ספגה שני שערים במחצית הראשונה וירדה להפסקה בפיגור שני שערים, והמאמן תומאס טוכל מודה שערך עם חניכיו שיחה עצבנית בחדר ההלבשה.

"זה היה קצת יותר אמוציונלי היום", הודה טוכל, "בדרך כלל לא, אבל היום דיברנו גם על גאווה, תגובה ואופי. כבר הפסדנו פעמיים ללייפציג והיינו חייבים להגיב". ואכן, באיירן הגיבה, כשהארי קיין צימק בפנדל (56) ולירוי סאנה השווה (70) והשניים ממשיכים את פתיחת העונה המצוינת.

שחקן באיירן מינכן הארי קיין. רויטרס
חזרו יפה. באיירן/רויטרס
סוון אולרייך סופג שער במדי באיירן מינכן מול ר.ב. לייפציג. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
"העריך לא נכון". אולרייך/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

מי שספג ביקורת היה השוער סוון אולרייך, כאשר כזכור, על הספסל עדיין מחכה דניאל פרץ. אולרייך שגה בשער השני כאשר יצא לכדור קרן ופספס, מה שאיפשר ליריבה לכבוש שער קל. מנגד, אולרייך כיפר על הטעות עם יציאה נהדרת בדקה האחרונה שמנעה מבאיירן הפסד. טוכל ביקר את הטעויות ה"רשלניות" של שחקני ההגנה.

"התחלנו טוב ויכולנו לכבוש שער מהיר אחרי 2 דקות, אבל אז עשינו טעויות והיינו יותר מדי סטטיים", אמר המאמן, "אולי הטעויות היו חלק מהתוכנית... מבחינה אישית, היינו רשלניים מדי בשערים שספגנו. עם השער של פאולסן, אין לי מושג למה קים ויתר על הכדור. בשער השני אפילו לא הגיעה להם קרן, אבל אולה העריך לא נכון את המסלול של הכדור".

אולרייך עם הציון הכי נמוך

הצלה גדולה לאולרייך בדקה האחרונה

אולרייך קיבל את הציון הנמוך ביותר מבין שחקני באיירן מינכן (4) וטוכל אמר עליו: "אולה היה טוב, אבל לפעמים דברים כאלה קורים. כל שוער עושה טעות לפעמים".

אלא שבתקשורת הבווארית לא ריחמו על אולרייך ובעיקר על טוכל וכתבו: "היו לטוכל החלטות תמוהות. זה היה מתבקש שדניאל פרץ יפתח שוב אחרי ההופעה הטובה שלו בגביע. מוזר שהמאמן בוחר לפתוח עם שחקנים שלא משחקים בעמדות הרגילות שלהם למרות שיש שחקנים טובים יותר על הספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully