וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס יאלתר עם בעיית המגנים בבית"ר, הפועל ת"א החבולה תשנה מערך

1.10.2023 / 21:10

27 אלף אוהדים יצפו בקרב הגדול בטדי: בבית"ר מנסים להכשיר את מורוזוב וביטון, בהפועל רודריגס עשוי לפתוח כבלם, האדומים שכרו עשרות מאבטחים פרטיים (שני, 20:30)

תקציר: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט 1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תארח מחר (שני) את הפועל תל אביב (20:30), כאשר בטדי צפויים להיות 27 אלף צופים, 24 אלף אוהדי בית"ר ועוד קרוב ל-3,000 אוהדים אדומים, כאשר היציע הצפון מזרחי, המכיל 2,100 מקומות, יישמש כהפרדה בין מחנות האוהדים.

בצד המקצועי יוסי אבוקסיס יידע רק מחר מי מהמגינים יעמוד לרשותו, בן ביטון ודריגורי מורוזוב ערכו היום אימון ועושים מאמצים גדולים לשחק ובהתאם לכך ייקבע המערך.

במידה ומורוזוב לא ישחק, יחד עם ההיעדרות של לי און מזרחי, לבית"ר אין מגן שמאלי ולאורך השבוע דור מיכה תורגל בעמדה זאת, אך התקוה היא כי מורוזוב יהיה כשיר ולא יהיה צורך לאלתר.

בעקבות אי הוודאות בעמדות המגינים, יוסי אבוקסיס ערך תרגולים שונים, כולל אפשרות שירדן שועה ישחק באמצע מאחורי שני החלוצים או לצד פריידיי כשמיירון ג'ורג' על הספסל.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
הרבה התלבטויות. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תגיע לטדי חבולה לאחר ה-0:5 בדרבי, כאשר ההרכב הפנטזיסטי בו עלה מייקל ולקאניס בשבוע שעבר ישתנה, כאשר אל ים קנצפולסקי צפוי לחזור ל-11 על חשבון אחד משחקני החלק הקדמי.

חוסה רודריגס צפוי לפתוח בקישור אך גם האפשרות שיוסב לעמדת הבלם נבחנת. מאוויס צ'יבוטה לא תורגל לאורך השבוע אך ההערכה היא כי המאמן יחליט רק ברגע האחרון מי השניים מבין השלושה- אלטמן, צ'יבוטה ואוז'בולט, יפתח ב-11. גם טל ארצ'ל תורגל כאופציה אך נראה כי יתחיל על הספסל.

לקראת המשחק ובעקבות אירועי השבוע האחרון, הודיעה הפועל תל אביב על שכירתם של עשרות מאבטחים כדי שאלו ילוו את האוהדים וישמרו על ביטחונם. "ראשית, חשוב להבהיר כי נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו של המועדון בכדי לוודא כי נשמר ביטחונם של כל מי שמגיע לתמוך בקבוצה בטדי - וכמובן, ניתן את הכל כדי לחזור עם 3 נקודות הביתה", הודיעו האדומים, "במשחק מחר ילוו אותנו עשרות מאבטחים שנשכרו במיוחד מטעם המועדון, במטרה להבטיח שכולם נכנסים ויוצאים בבטחה מהמגרש. כמו כן, ביציע ומחוצה לו יהיו נוכחים גם נציגי המועדון".

הפועל תל אביב בהודעתה גם אישרה כי משטרת ירושלים הבהירה שלא ייבדקו תעודות זהות בכניסה ליציע בטדי. "אנו מצפים - וגם הבהרנו את עמדתנו מול גורמי האכיפה, כי יש לנהוג באיפוק וסובלנות כלפי האוהדים שמגיעים למשחק", נכתב בנוסף. השערים ייפתחו שלוש שעות לפני המשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
יזכו לליווי צמוד. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

טריוויה

* המאזן ב-126 מפגשי הליגה בין היריבות הוותיקות עד כה: 38:53 להפועל תל אביב בניצחונות, ועוד 35 תוצאות תיקו.

* במפגש האחרון ניצחה בית"ר ירושלים 1:2 וקטעה רצף של ארבעה הפסדים ו-10 משחקים בהם לא גברה על הפועל תל אביב.

* בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו במחזור החמישי, בית"ר ניצחה 0:2 בבלומפילד באוקטובר 2014 משערים של ז'רקו קוראץ' וחנן ממן. אופיר קריאף שותף אז כמחליף. עימות במחזור החמישי בטדי? זה קורה לראשונה מאז ספטמבר 2000, אז ג'ובאני רוסו העניק לבית"ר 0:1.

* כל 14 משחקי הליגה האחרונים של בית"ר ירושלים הגיעו להכרעה: שישה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טדי
קהל: 26000

תוצאות משחקי השבת

מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2
מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:5
הפועל חיפה - מכבי בני ריינה 2:1
מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 1:0
הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully