וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר קאסם הפתיעה את יפו וניצחה לראשונה, 1:1 בין עפולה לטבריה

אבו אלשיך (72) כבש במתפרצת ב-0:1 בנס ציונה, מחזיקת גביע הטוטו הטרייה ספגה בדקה ה-90+9. 0:0 בין הפועל ר"ג לנועלת הטבלה הפועל עכו

אחרי חילופי המקומות בצמרת ביום חמישי, המחזור השישי בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם הפתעה גדולה, כאשר מכבי יפו פספסה הזדמנות לעלות למקום השני כשהפסידה בביתה בנס ציונה 1:0 למ.ס. כפר קאסם, שחגגה ניצחון ראשון העונה. עירוני טבריה, שניצחה את יפו בגמר גביע הטוטו בשבוע שעבר, ספגה בדקה ה-90+1 ב-1:1 בחוץ מול הפועל עפולה ואילו הפועל רמת גן והפועל עכו נפרדו בתיקו חלש ללא שערים.

מכבי יפו - מ.ס. כפר קאסם 1:0

ההתקפה הטובה ביותר בליגה הלאומית שבתה מהבקעה בגמר גביע הטוטו, הפסידה לטבריה ואיבדה הזדמנות להניף גביע אחרי עשרות שנים. היום, בביתה בנס ציונה, שוב לא כבשה והפסידה למ.ס. כפר קאסם - מי שערב המחזור הייתה במקום לפני האחרון ועל חשבון החבורה של דוד מרטן חגגה ניצחון ראשון העונה. נועם כהן במתפרצת נפלאה היתל בהגנת יפו, מסר לאיהאב אבו אלשיך שהטעה גם כן את השומר וירה כדור חזק לרשת העליונה וההתמודדות הוכרעה. כפר קאסם משחק שלישי ברצף לא סופגת מול יפו ואיסמעיל עאמר חוגג את הבריחה מהקו האדום.

אלירן חודדה מאמן עירוני טבריה. אודי ציטיאט
שער בדקה ה-90+9 מנע מטבריה לנצח שוב. חודדה/אודי ציטיאט

הפועל עפולה - עירוני טבריה 1:1

זוכת גביע הטוטו של הלאומית חגגה כל הדרך לסוכה את התואר הראשון בתולדותיה והיום היא הייתה במרחק שניות ספורות מניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, אבל בדקה ה-90+9, בתוך תוספת זמן שתוכננה להימשך שבע דקות בתחילתה, ספגה את השוויון ופספסה הזדמנות לטפס בטבלה. בדקה ה-53 שי קונסטנטין הרים קרן מצד ימין ולכדור עלו יחד אילון אלימלך ויונתן לייש, אבל היה זה האחרון שנגע אחרון בכדור והבקיע לשערו שלו. בדקה ה-90+9, גם כן לאחר מצב נייח, עפולה חילצה נקודה קריטית מבחינתה עם שערו של עילאי עזר, גם אם זה לא עצר רצף של שישה מפגשים בלי ניצחון על טבריה.

הפועל רמת גן - הפועל עכו 0:0

הפועל עכו שוב איכזבה, אבל מבחינתה לפחות נמנעה מהפסד וצברה את הנקודה השלישית שלה העונה. היא למרות כל זאת נותרה במקום האחרון בטבלה בעקבות התיקו באצטדיון רמת גן מול האורדונים, שאחרי שני ניצחונות רצופים נעצרו, אבל האריכו את הרצף ל-11 משחקים בלי הפסד לעכו.

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל ניר רמת השרון - סקציה נס ציונה 2:5
בני יהודה - מכבי הרצליה 0:3
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 1:2
הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם 1:1
איחוד בני שפרעם - הפועל כפר סבא 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully