וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן: "השבחים מגיעים למי שנאבק. אלה שטועים, מנסים ומעזים"

אחרי שירד לספסל, שוער מכבי חיפה ציטט בפוסט את תאודור רוזוולט: "המבקרים לא חשובים, אין מאמץ בלי טעויות"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:1/ספורט1

בגיל 36, איתמר ניצן קיבל הקיץ את הזדמנות חייו כשחתם בשורות האלופה מכבי חיפה. ניצן החל את העונה כשוער הראשון של מסאי דגו, אך מאז פתיחת העונה ספג ביקורות רבות במספר משחקים על כמה טעויות שלו ושערים שהיה יכול למנוע. ביום רביעי האחרון החליט המאמן לבצע שינוי בין הקורות והוריד את ניצן לספסל, כאשר שריף כיוף ערך הופעת בכורה ב-1:1 מול בני סכנין.

השוער החליט לפתוח את אשר על ליבו בפוסט שפרסם באינסטגרם, עם ציטוט של נשיא ארצות הברית לשעבר תאודור רוזוולט: "לא המבקר חשוב, וגם לא מי שמצביע על מעידתם של חזקים או על האופן שבו היו צריכים לפעול. השבח מגיע לאנשים הנאבקים בזירה, שפניהם מכוסים באבק, יזע ודם; ששואפים כל הזמן, שטועים שוב ושוב. מפני שאין מאמץ בלי טעויות; לאלה שמנסים, שמתלהבים, שמקדישים עצמם למען מטרה ראויה; אלה שבמקרה הטוב מצליחים ובמקרה הגרוע נכשלים - אך לפחות עושים זאת בשעה שהעזו וניסו, כך שמקומם לעולם לא יהיה לצד הנשמות הקרות ומוגות הלב שלא ידעו מעולם ניצחון או הפסד".

גוני נאור, איתמר ניצן על ספסל מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
במשחק האחרון הוא כבר צפה מהספס. ניצן ליד גוני נאור/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה תתארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) אצל מכבי נתניה, הקבוצה שבמדיה שיחק ניצן בעונה שעברה. הירוקים פותחים את המחזור החמישי בליגת העל כשהם במקום העשירי בלבד. עד כה יש במאזנם שלוש נקודות משלושה משחקים, שבע נקודות מהפסגה, אך הם גם קיימו משחק אחד פחות וממאזנם הופחתה נקודה אחת עקב השלכת האבוקות במשחק אלוף האלופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully