וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי אם לא הוא?" אנחל די מריה הכריע עוד משחק גדול

הארגנטינאי, שהבקיע כל כך הרבה שערים חשובים בנבחרת, סידר לבנפיקה 0:1 על פורטו: "בקלאסיקו לא משחקים, אלא מנצחים". המפסידה זועמת על כרטיס אדום גבולי, פפה השווה את השופטים לליצנים

שערי השבוע/ספורט1

לא מעט מפגשים בכדורגל העולמי זוכים לכינוי "קלאסיקו". הידועים ביותר הם ריאל מדריד מול ברצלונה בספרד או ה"סופרקלאסיקו" הארגנטינאי בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט, אך אמש (שישי) התקיים עוד קלאסיקו, זה הפורטוגלי, כאשר בנפיקה ניצחה 0:1 את פורטו.

הנשרים הגיעו למשחק כשהם נקודה אחת מתחת לדרקונים, אך בזכות הניצחון עקפו אותם והם מובילים עליהם בשתי נקודות. האדומים גם סיימו את הערב בפסגהת הליגה, אך ספורטינג ליסבון שמפגרת אחריה בשתי נקודות ותשחק הערב תשוב לשם אם תנצח את פארנסה.

כיאה למשחק שכזה, מי שהבקיע את שער הניצחון היה מי שידוע אולי יותר מכולם כאיש שמופיע למשחקים גדולים - אנחל די מריה. אלוף העולם עם נבחרת ארגנטינה סגר מעגל הקיץ ושב לליסבון 13 שנים אחרי שעזב, ואתמול סיפק עוד רגע קסם שהזכיר את הקדנציה הקודמת שהובילה אותו לריאל מדריד.

צפו בשער הניצחון של די מריה

בדקה ה-68 דויד נרס הברזילאי העביר כדור רוחב שחלף על פני מספר רב של שחקני הגנה, די מריה היה שם כדי להבקיע את השער היחיד במשחק ולהרים את אצטדיון האור על הרגליים. הארגנטינאי חגג וכתב ברשתות החברתיות לאחר המשחק: "בקלאסיקו לא משחקים, בקלאסיקו מנצחים".

ב"אה בולה" מהאתרים המובילים בפורטוגל, לא הופתעו כי כובש שער הניצחון היה דווקא די מריה: "מי אם לא הוא?". השער מול פורטו מצטרף לשורה ארוכה של שערים מכריעים שכבש לאורך הקריירה, בעיקר בנבחרת ארגנטינה. די מריה כבש שערי ניצחון בגמר האולימפי ב-2008 ובגמר הקופה אמריקה לפני שנתיים, בשנה שעברה הבקיע ב-0:3 על איטליה בפינאליסימה, ותוסיפו על כך את השער בגמר מונדיאל בקטאר שהעלה את האלביסלסטה ל-0:2 על צרפת, לפני הניצחון בדו קרב פנדלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אדום או לא? תשפטו בעצמכם

בצד המפסיד עסקו בסיום בשיפוט. פורטו, שספגה את הפסדה הראשון העונה דווקא לפני המפגש מול ברצלונה בליגת האלופות, נאלצה לשחק בעשרה שחקנים כבר מהדקה ה-19 בעקבות החלטה שנויה במחלוקת. נרס חלף על פני פאביו קרדוסו שהכשיל אותו, ולפי פרשנות השופט הבלם היה שחקן ההגנה האחרון בדרך לשער ובכך נמנעה הזדמנות ודאית להבקעה.

פורטו לא הצליחה להתגבר את החסרון המספרי, וגם שותפו לשעבר של די מריה בריאל מדריד לא נותר חייב. פפה הוותיק, שפספס את הקלאסיקו בשל פציעה, צייץ בחשבון הטוויטר תמונה של קרקס וליצנים, כך שברור מה הוא חשב בנוגע לאותה החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully