וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס ארסנל מוטרד: "טוטנהאם מזכירה את תחילת הדרך עם ונגר"

מרטין קיאון רואה קווי דמיון בין פוסטקוגלו לתהליך שעברו התותחנים עם הצרפתי: "מיד החדיר אמונה, הם מאוחדים וטובים יותר בלי קיין". הערב הספרס מול ליברפול (19:30, ספורט1)

כתבתו של שרון דוידוביץ' על אנג' פוסטקוגלו, מאמן טוטנהאם/ספורט1

אמנם עדיין מדובר בשלב מוקדם של העונה, אך בכל זאת מעטים האמינו כי טוטנהאם תגיע ליום האחרון בחודש ספטמבר כשהיא בטופ 4 בפרמיירליג בטח לאחר שאיבדה את גדול כובשיה בכל הזמנים הארי קיין. הערב (שבת, 19:30, ספורט1) הספרס יארחו את ליברפול השנייה לקרב צמרת ענק, ובאנגליה ממשיכים לסמן את הגורם העיקרי להצלחה של התרנגולים עד כה - אנג' פוסטקוגלו.

המאמן האוסטרלי שהגיע מסלטיק שינה את אופייה של הקבוצה והנחיל סגנון יותר התקפי. מעבר לכך, גם מבחינה אישיותית הוא התחבב על האוהדים מהר מאוד והם כבר דאגו להקדיש לו גרסה מעודכנת לשיר "Angels" של רובי וויליאמס, שאף זכתה לביצוע של הזמר עצמו.

אולם בעוד הספרס מתמוגגים מהאיש שלהם על הקווים, אצל היריבות הגדולות מביעים חשש ויש מי שכבר מזהה קווי דמיון לאחר המאמנים הגדולים בהיסטוריה של הפרמיירליג - ארסן ונגר. בטור שכתב ל"דיילי מייל", אגדת העבר של ארסנל מרטין קיאון השווה בין ההשפעה של פוסטקוגלו על הספרס לבין תחילת הדרך של ונגר בצד האדום של לונדון באמצע שנות התשעים.

מאמן כדורגל צרפתי ארסן ונגר. GettyImages
יש קווי דמיון? ארסן ונגר/GettyImages

"התהליך של טוטנהאם תחת פוסטקוגלו מרגיש מוכר, זה מחזיר אותי ל-1996 כשארסן ונגר נכנס לחדר ההלבשה. כמעט באופן מידי הוא החדיר בנו אמונה". הבלם ששיחק בארסנל מ-1993 עד האליפות האחרונה ב-2004 שיתף כי תחת המאמן הקודם ג'ורג' גרהאם נאמר לו שתפקידו היה "לחלץ כדורים ולהעביר אותו למישהו שמסוגל לשחק. ונגר אמר לי ולאחרים שהוא סומך עלינו ושאנחנו צריכים לשחק בחופשיות ולבטא את עצמנו. פתאום הרגשתי כמו כדורגלן, והשאר היסטוריה".

"בטוטנהאם, עד כמה שזה מדאיג אותי לראות כאוהד ארסנל, אני מזהה את אותה האמונה שפוסטקוגלו מחדיר לשחקנים. הם נראים טוב יותר ומאוחדים לחלוטין גם אחרי שמכרו את קיין. יש להם מאמן שמאמין בהם, לא כמו אנטוניו קונטה בזמנו".

באשר למשחק הערב, מנור סולומון עשוי לקבל את המקום בהרכב בכנף שמאל בעקבות הפציעות של איבן פרישיץ' וברנן ג'ונסון. אופציה נוספת היא שרישרליסון יעלה בחוד, יונג מין סון באגף והישראלי יתחיל על הספסל, אך הברזילאי לא קיבל את חולצת ההרכב בליגה מאז המחזור השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully