וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריצה נמשכת: בישול ושער ניצחון בדקה ה-87 לכריסטיאנו רונאלדו

CR7 הרשית בפעם העשירית העונה בליגה בערב הסעודית, אל נאסר רשמה 1:2 דרמטי ונשארה קרובה למוליכות. ניימאר החמיץ פנדל, אך בישל בניצחון אל הילאל

סיכום השבוע: 28.9/ספורט1

שבוע בדיוק חלף מאז שכריסטיאנו רונאלדו הבקיע צמד וסידר לאל נאסר ניצחון דרמטי על אל אהלי במחזור השביעי של הליגה בערב הסעודית. הערב (שישי) הוא המשיך בכושר הנהדר שלו כאשר בישל וגם הבקיע את שערו ה-35 בשנת 2023 והעשירי העונה בליגה הסעודית, והיה זה שער ניצחון שסידר לקבוצתו 1:2 דרמטי בחוץ על אל-טאיי בדקה ה-87.

טליסקה העלה את אל נאסר ליתרון בדקה ה-32 מבישול נהדר של כריסטיאנו רונאלדו, אבל אל נאסר הסתבכה כאשר בדקה ה-79 הצליחו המקומיים להשוות. מאנה בקושי הורגש והציג יכולת חלשה, גם אוטביו שהוחלף בפופאנה, אבל נגיעת יד ברחבה סידרה ל-CR7 כדור עונשין מ-11 מטר ואת שער הניצחון בדקה ה-87.

צפו בשער הניצחון של כריסטיאנו רונאלדו

ניימאר החמיץ פנדל שסיבך את אל הילאל

ותיקן עם בישול למיטרוביץ'

אל נאסר פתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים, אבל מאז ניצחה את כל ששת משחקיה בליגה בסעודיה והיא במרחק של שתי נקודות מהמוליכה אל הילאל ובפיגור של נקודה מאל איתיחאד ואל טהאוון.

בכל הנוגע לאל הילאל, מוליכת הטבלה כאמור לעיל, היא ניצחה היום בביתה 0:2 את אל שבאב. ניימאר היה צריך להעלות אותה ליתרון בדקה ה-37, אבל לא הצליח להבקיע מ-11 מטר ונעצר אצל השוער. מי שכן כבשו וסידרו לה את הניצחון הם הבלם קאלידו קוליבאלי שנגח לרשת כדור קרן שניימאר הרים בדקה ה-68, והברזילאי גם היה מי שסידר בדקה ה-76 לאלכסנדר מיטרוביץ' את שערו השישי בשישה משחקים בליגה הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully