וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האבוקות: המשטרה אוסרת על אוהדי מכבי ת"א להכניס תופים

חברי ארגון "מכבי פנאטיקס" הודיעו על תחילתה של מחאה במשחק נגד הפועל פתח תקוה, מכיוון שנאסר עליהם להכניס ציוד עידוד: "המשטרה חורגת מסמכותה. זה הזמן להביע עמדה"

אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב בדרבי/חד פעמי

הדרבי התל אביבי בכדורגל שנערך ביום שלישי עבר בשלום בכל מה שנוגע לאשר התרחש בתוך האצטדיון, להוציא את עשרות האבוקות שהדליקו אוהדי מכבי תל אביב ושמהן אף אחד לא נפגע, חשוב לציין. עם זאת ודווקא אחרי יממה סוערת בעקבות התרחשויות הדרבי בכדורסל שכלל לא נערך, ארגון האוהדים של מכבי תל אביב, "מכבי פנאטיקס", שאף הזדהה עם החלטת האדומים אמש, הודיע כי הוא התבשר על כך שנאסר עליו להכניס ציוד עידוד למשחק מחר נגד הפועל פתח תקוה וזאת כ"עונש" שהתקבל מהמשטרה בעקבות אותן אבוקות בדרבי.

"בהחלטה שערורייתית ולא מפתיעה, משטרת ישראל חורגת מסמכותה והופכת פעם נוספת לבית המשפט ובוחרת להעניש את אוהדי מכבי תל אביב. שוב פעם האגו נפגע ושוב פעם זה אדם שמחליט להתעמר באוהדי מכבי תל אביב ולפגוע בקבוצה בפעם המי יודע כמה", נכתב בהודעת הארגון.

אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
"משטרת ישראל חורגת מסמכותה והופכת פעם נוספת לבית המשפט"/אריאל שלום

"לאותו ניצב כנראה שורף שהדרבי, מה שבעיניו זה ביזנס שצריך לייצר כסף לשעות נוספות, כלל בתוכו מופע פירוטכניקה שהוא לא מנע, המשחק לא נפגע, ושום דבר לא עף לדשא", המשיכו הפנאטיקס, "שר הספורט מיקי זוהר, יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ונשיא בית הדין העליון אמנון סטרשנוב, אתם החלטתם לפתוח במלחמת חורמה מול אוהדי הכדורגל במדינה ולעולם לא תנצחו בה!".

לאור כל זאת ובעקבות איסור הכנסת ציוד עידוד למשחק של מכבי תל אביב נגד הפועל פתח תקוה מחר (שבת, 17:45, ספורט4), הודיע הארגון על מחאה שיוצאת לדרך. "זה הזמן להביע עמדה ולנקוט בצעדים נגד האלימות המשטרתית שחוו אוהדי מכבי תל אביב בדרבי ונגד כל ההחלטות הבזויות שמתקבלות על חשבוננו פעם אחר פעם. הפגיעה בנו היא פגיעה ישירה בשחקנים ובמועדון! הספורט שייך לאוהדים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully