וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו מודעים לכך ששני הפסדי ליגה זה יותר מדי"

מאמן הכוכב האדום בלגרד נשאל אם הוא מרגיש את הלחץ בעקבות פתיחת העונה הלא טובה: "אני אוהב לחץ, זה אפילו דבר הכרחי במקצוע שלנו"

תקציר הפסדה של הכוכב האדום בלגרד 2:1 לצ'וקאריצ'קי/ספורט1

הכוכב האדום לא התייצבה לדרבי הגדול של בלגרד מול פרטיזן וביברס נאתכו ביום רביעי בעקבות ימי אבל במדינה שגרמו לדחיית כל מחזור המשחקים, אבל מחר (שבת, 19:05) היא תארח את רדניצ'קי וזו תהיה החזרה הגנרלית שלה לקראת המשחק הקריטי בליגת האלופות, ביום רביעי בבית מול יאנג בויז, אלופת שוויץ שכידוע הדיחה את מכבי חיפה בשלב הפלייאוף.

בכר הגיע לכוכב האדום בידיעה שהקבוצה לא הפסידה במשך קרוב לשנתיים משחק במסגרת הליגה הסרבית, אבל תחתיו היא כבר נחלה שני הפסדים והיא מדורגת רק במקום השלישי לאחר שבעה משחקי ליגה. כאשר המאמן הישראלי נשאל היום במסיבת העיתונאים אם הוא מרגיש את הלחץ, השיב: "אני אוהב לחץ, זה אפילו דבר הכרחי במקצוע שלנו. אם לא הייתי מרגיש את הלחץ - כנראה המשמעות היא שהייתי צריך לעבוד במקצוע אחר. עדיין מוקדם לדבר על המצב בטבלה, אנחנו רק בפתיחת העונה. אני מאמין שנגד רדניצ'קי האצטדיון יהיה מלא ונזכה לרוח גבית אדירה מהאוהדים לפני המפגש עם יאנג בויז בליגת האלופות".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. Paul ELLIS / AFP, GettyImages
אוהב את הלחץ. ברק בכר/GettyImages, Paul ELLIS / AFP

עוד אמר בכר לקראת המפגש עם אלופת שוויץ: "עוד יש זמן עד המשחק עם יאנג בויז, אבל קודם כל נפגוש את רדניצ'קי ועלינו להיות בשיא הריכוז והפוקוס. כבר הפסדנו פעמיים העונה ואנחנו מודעים לכך שזה יותר מדי. לכן אנחנו חושבים אך ורק על המשחק מחר".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully