וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארד יורו על רכש לא הספיקו: פוצ'טינו עובד על חיזוק לינואר

צ'לסי ניצחה רק משחק אחד העונה בליגה, אבל המנג'ר שלה שומר על אופטימיות, מודה שיהיה מעורב יותר ורומז שיהיו שינויים נוספים בסגל בחלון הבא

תקציר: צ'לסי - ברייטון 0:1/ספורט1

מאז שרומן אברמוביץ' מכר את הבעלות על צ'לסי לידיו של טוד בולי לפני קצת יותר משנה, לסטמפורד ברידג' הגיעו בזה אחר זה עשרות שחקנים שנרכשו במעל מיליארד יורו. זה לא עזר יותר מדי לצ'לסי שמאז נפרדה מתומאס טוכל, גרהאם פוטר וגם מאגדת המועדון פרנק למפארד שחזר לקדנציה נוספת על תקן מאמן זמני, אך סיימה עונה כושלת בחלק התחתון של הפרמיירליג. גם בימים אלו, עם מאוריסיו פוצ'טינו על הקווים, לאחר ששת המחזורים הראשונים היא במקום ה-14 בלבד, עם ניצחון אחד שגם הוא היה על לוטון.

במסיבת העיתונאים שערך היום (שישי) פוצ'טינו לקראת הדרבי הלונדוני עם פולהאם ביום שני בערב, ולאחר שהחלו ביקורות עליו לנוכח העובדה שבינתיים גם הוא לא מצליח להשיב את הבלוז למסלול הניצחונות, הוא שיגר מסר ישיר וברור מאוד לראשי המועדון שלעת עתה עומדים מאחוריו ולאוהדים.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי. GettyImages
עובד כבר על הרכש לינואר. פוצ'טינו/GettyImages

מאז הגיע פוצ'טינו מכרה צ'לסי 13 שחקנים עבור כמעט 300 מיליון ליש"ט והיא רכשה שחקנים בתקופה זו ביותר מ-400 מיליון ליש"ט. להגנת פוצ'טינו ייאמר שצ'לסי משחקת טוב והיא אחת הקבוצות הכי התקפיות בליגה, גם הנתונים מוכיחים זאת, אבל פשוט לא מצליחה להבקיע - ומרבה לספוג. הקבוצה גם סובלת מעשרות פצועים בסגל, ביניהם ריס ג'יימס, כריסטופר אנקונקו, ורומאו לאביה שאליהם הצטרף השבוע בן צ'ילוול.

"הדבר שהכי טוב הוא שמערכת היחסים והתקשורת בין הצוות המקצועי לניהולי ולבעלים היא טובה מאוד", הבהיר פוצ'טינו כאשר נשאל על האפשרות שיחתים חלוץ בינואר, "כשחלון ההעברות נסגר לפני כחודש, אמרתי שעליי להיות יותר מעורב בהחלטות הנוגעות לרכש ולכן התחלתי לעבוד לקראת ינואר. הכדורגל הוא מאוד דימני ודברים יכולים להשתנות עד ינואר, בינתיים עלינו לטפל באנקונקו ובארמנדו ברויה כדי לעזור להם לחזור לעזור לקבוצה להבקיע שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully