וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בצרפת: שחקן ניס איים להתאבד בקפיצה מגשר, וחולץ בשלום

בקה בקה שכבש אשתקד שער מרהיב שהדיח את מכבי תל אביב מאירופה, איים לשלוח יד בנפשו אך יצא ללא פגע. סוכנו: "הסיפור יצא מפרופורציה"

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

דרמה בצרפת: אלכסיס בקה בקה, שחקן ניס, איים היום (שישי) להתאבד בקפיצה מגשר בסמוך לעיר וחולץ בשלום וללא פגע אחרי התערבות של הרשויות. ככל הנראה, הקשר האחורי בן ה-22 נפרד לאחרונה מבת זוגו וסובל משברון לב.

בקה בקה זוהה כשהוא עומד על קצה גשר בסמוך לניס, וכוחות ההצלה שהוזעקו למקום הצליחו להניא אותו מכך. למקום הגיעו כוח כיבוי אש ומשטרה, כמו גם פסיכולוג הקבוצה וחברים קרובים של השחקן, שדיברו על לבו ושכנעו אותו לא לשלוח יד בנפשו.

סוכנו של בקה בקה הגיב בשעות הצהריים להתפתחויות, ואמר בקצרה ש"הסיפור הוצא מפרופורציות". "אין קשר בין מה שקרה לבין הפרידה", אמר. "הסיפור הוצא מהקשרו, וזה מה שאנחנו יכולים להגיד בשלב זה".

שחקן ניס אלכסיס בקה בקה. Jonathan Moscrop, GettyImages
בצרפת מתפללים. אלכסיס בקה בקה/GettyImages, Jonathan Moscrop
ניסיון ההתאבדות של שחקן ניס אלכסיס בקה בקה. מתוך טוויטר, צילום מסך
מטורף: בקה בקה תועד על הגשר על ידי עוברי אורח/צילום מסך, מתוך טוויטר

בקה בקה זכור לאוהדי מכבי תל אביב כמי שהדיח במו רגליו את הקבוצה מהקונפרנס ליג בעונה שעברה. בשלב פלייאוף עלייה לבתים מול ניס, כבש בקה בקה שער מכריע בדקה ה-113 בבעיטה מרהיבה מ-35 מטרים, והכריע את ההתמודדות. את העונה הנוכחית פתח בקה בקה בעצלתיים, כשהוא מתקשה להשתלב ברוטציה. מתחילת העונה, הוא לא שותף באף משחק - מה שבוודאי לא תרם למצבו הנפשי הירוד.

בינתיים ניס הודיעה כי היא משהה את פעילותה בשעות הקרובות, כולל מסיבת עיתונאים שהייתה אמורה להתקיים בשעות הצהריים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully