וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המו"מ עם נוייר ואולרייך: "באיירן תבנה את פרץ לאט לאט"

שני השוערים עשויים להאריך חוזה בקרוב, אולרייך "נמצא בבירור מעל פרץ ברוטציה" אבל בגרמניה מסבירים: זה עשוי להשתנות בקרוב. בינתיים נוייר מתקרב לחזרה: "תחושה נפלאה להיות שוב על הדשא"

תקציר: מונסטר - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

עד כמה באיירן מינכן בונה על דניאל פרץ? על רקע השיחות להארכת החוזים של מנואל נוייר וסוון אולרייך, עולות תהיות בנוגע למעמדו של השוער הישראלי, אבל בגרמניה משוכנעים שפרץ לא צריך להיות מוטרד.

לפי "דר קיקר", "באיירן רוצה לבנות את פרץ לאט לאט", ומאמינה שיש לו סיכוי להפוך לשוער הראשון של הקבוצה "בעוד מספר שנים". בגרמניה מסבירים שנכון לעכשיו, "שני השוערים הוותיקים נמצאים בבירור מעל פרץ ברוטציה", אבל זה עשוי להשתנות בקרוב.

"ההתנהגות של אולרייך מופתית, הוא לא מתלונן לעולם ומוכן להישאר במועדון גם בתור שוער שני, ואפילו בתור שוער שלישי אם פרץ יעקוף אותו בתקופה הקרובה", הוסיפו ב"בילד". פרמטר נוסף בהחלטה להאריך חוזה לאולרייך, הוא יחסיו הקרובים עם נוייר. "אולרייך פתוח לרעיון שאפילו יפרוש כשחקן באיירן מינכן", כתבו.

דניאל פרץ חוגג עם שחקני באיירן מינכן. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
תכנית החומש של באיירן כוללת אותו? פרץ עם השחקנים/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

בינתיים הקאמבק של מנואל נוייר מתקרב בצעדי ענק. אמש השוער השתתף לראשונה מאז הפציעה באימון קבוצתי. אחרי שעלה לכר הדשא והתאמן חלקית לצד אולרייך ופרץ, אמר נוייר ש"זו תחושה נפלאה לחזור לכר דשא לצד חבריי לקבוצה. ממש חיכיתי לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully