וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה שינויים, שני פצועים לפנאתינייקוס ורכש ב"הופעה מושלמת"

היריבה הבאה של מכבי חיפה שברה את "קללת טריפולי" עם ניצחון 1:4 והרוויחה את וויליאן אראו שסיפק הצגה. שפוראר ופאלמר-בראון ייבדקו

מחוץ לקווים, 28.9/עריכת וידאו: נועה לוי

שלושה ימים אחרי הפסד הבכורה העונה בליגה (2:1 בבית לאלופה א.א.ק אתונה) ושבוע לפני שהיא מגיעה לישראל כדי לפגוש את מכבי חיפה במחזור השני של בתי הליגה האירופית, פנאתינייקוס הביסה הערב (חמישי) 1:4 את אסטרס טריפוליס. המאמן איבן יובאנוביץ' ביצע לא פחות מתשעה שינויים בהרכב וקיבל מסר מהברזילאי וויליאן אראו, שחגג שער בכורה בדקה החמישית והוביל את הירוקים להסרת הקללה עם ניצחון ראשון בטריפולי מאז 2017.

רכש 2.5 מיליון היורו מפנרבחצ'ה זכה לשבחים בסיום. ב"ספורטדוג" נכתב: "אראו השקט הציג הופעה אדירה שמעידה על המעמד שלו. הוא העלה את הרמה של הקבוצה בזכות נוכחותו במרכז השדה. הוא קורא את המשחק בצורה מושלמת, מעביר את הכדור במהירות והמיקום שלו ויכולת החטיפה הם ברמה סמינריונית. נראה שרובן פרס קרוב מאי פעם לאבד את מקומו הקבוע בהרכב הראשון".

גם בנימין ורביץ', כובש השער השני, קיבל מחמאות ("המשחק הכי טוב שלו העונה") בעוד החלוץ אנדרז' שפוראר ספג ביקורות על החמצת הפנדל בשלהי המחצית הראשונה ("צריך לעשות משהו עם עניין הפנדלים כשיאניס יואנידיס על הספסל"). אגב, יואנידיס החליף את שפוראר בדקה ה-74 ואחרי שש דקות ניגש בעצמו לנקודה הלבנה ודייק, כשבדקה ה-87 הוא השלים צמד וחתם את תוצאת המשחק שבעקבותיו התקדמה פנאתינייקוס למקום השלישי. במאזנה 12 נקודות מתוך 15 והיא מפגרת בארבע אחרי אולימפיאקוס, אך עם משחק פחות.

וויליאן אראו שחקן פנאתינייקוס. Quality Sport Images, GettyImages
"העלה את הרמה של פנאתינייקוס". וויליאן אראו/GettyImages, Quality Sport Images

המאמן הסרבי יובאנוביץ' סיכם: "פגשנו יריבה חזקה במגרש בו לא ניצחנו כמה שנים. אמנם לא חשבנו על זה, אבל אני שמח שהצלחנו לנצח ובעיקר ששיחקנו כך. אהבתי את הגישה של השחקנים, למרות הרוטציה הרחבה. היה קצב טוב ותיאום ביניהם".

מי שלא סיימו את המשחק ונמצאים בספק לקראת פאוק סלוניקי ביום ראשון הם הבלם אריק פאלמר-בראון שהוחלף במחצית בגלל נקע ושפוראר שסבל מכאבים בשריר הירך הדו-ראשי. מצבם ייבחן מחר, בעוד האיסלנדי הורדור מגנוסון ינותח לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בהפסד לא.א.ק אתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully