וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסתפק ביורופקאפ: עירוני נס ציונה הפסידה 79:74 לשטרסבורג

הכתומים חזרו מפיגור 16 ברבע השלישי והצליחו להשוות 38 שניות לסיום, אבל נכנסו ליריבה הצרפתית והודחו ממוקדמות ליגת האלופות. ווייטהד ומיינסי בלטו עם 15 נק'

סיכום השבוע: 28.9/ספורט1

אחרי שפיגרה ב-16 הפרש ועל אף קאמבק מרשים, עירוני נס ציונה הודחה הערב (חמישי) בחצי גמר מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א עם הפסד 79:74 לשטרסבורג, ותשחק בעונה הקרובה ביורופקאפ בבית ו' עם ברינדיסי האיטלקית, קאלב קראמו האסטונית ועולה נוספת שתגיע מהמוקדמות.

הכתומים פתחו לא טוב את המשחק ונקלעו לפיגור בשלב מוקדם עם 21:14 לשטרסבורג אחרי הרבע הראשון. ג'רום מיינסי החזיר את הקבוצה של אלעד חסין לעניינים, אבל הצרפתים ברחו פעם נוספת וירדו להפסקה ביתרון 26:38. גם במחצית השנייה הריצות עברו מצד לצד, כשצוף בן משה יחד עם אייזיאה ווייטהד התחילו לצמצם את ההפרש שהגיע כבר ל-16 בשיאו במהלך הרבע השלישי, כשהצרפתים הובילו לקראת הרבע האחרון ביתרון 48:55.

שגב הצליח לצמק את הפער יחד עם מיינסי בריצת 0:7 וההפרש ירד לנקודה בלבד, אבל אז שטרסבורג יצאה לריצה משלה, לא לפני שווייטהד עם 0:8 השווה את התוצאה 38 שניות לסיום. היריבה הצרפתית התעלתה על עצמה בשניות האחרונות וסיימה עם הכרטיס לגמר מוקדמות המפעל, כשנס ציונה תוכל להיות גאה בדרך שלה במוקדמות עם נחמה של מפעל אירופי אחר העונה.

צוף בן משה, עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
גם קאמבק אדיר לא הספיק. צוף בן משה/לירון מולדובן

קלעו לעירוני נס ציונה: אייזיאה ווייטהד (8 ריב') וג'רום מיינסי (5 ריב') 15 כ"א, דמונטה הארפר (7 אס') ואיתי שגב (6 ריב' ו-3 חסק) 11 כ"א, דאסטי האנס 10, צוף בן משה (5 ריב') 8, וינס אדוארדס ויאיר קרביץ 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully