וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה בזול: מכבי תל אביב נקנסה ב-25 אלף שקל עקב האבוקות בדרבי

הפעולות הרבות של הצהובים על מנת לצלוח את הדרבי ללא אירועי אלימות ופירוטכניקה הובילו לעונש יחסית קל. הפועל תל אביב נקנסה ב-4,000 שקל

אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב בדרבי/חד פעמי

מכבי תל אביב פעלה רבות לפני הדרבי התל-אביבי כדי לשמור על ביטחון אוהדיה ולהרגיע את הרוחות ככל שניתן, גם בכך שעשתה ככל שביכולתה כדי למנוע שימוש באמצעי פירוטכניקה ולכל הפחות לוודא שאלו לא יפריעו למהלך הסדיר של המשחק. זה עזר לה ובענק הערב (חמישי) בבית הדין, כי היא ספגה עונש שנחשב לקל בדמות קנס בגובה 25 אלף שקל.

"הנאשמת הציגה בפני את שעשתה טרם המשחק ולאחר המשחק, פעילות מניעה ופעילות אכיפה והכל על מנת לצלוח את הדרבי ללא אירועי אלימות ופירוטכניקה", כתב הדיין צחי נמירובסקי בהחלטתו, "עם זאת לא ניתן להתעלם מעשרות אבוקות שהודלקו ביציע וזיקוקים שנזרקו לשמיים, אם כי באופן שלא הביאו לעצירת המשחק. לאחר שלקחתי בחשבון את הפעולות אותן ביצעה הנאשמת, את עברה המשמעתי והעובדה שזו הפעם הראשונה שהיא עומדת לדין העונה בעבירות הקשורות לקהל אוהדים, אני גוזר עליה קנס בסך 25,000 שקלים.

אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
האבוקות הרבות ביציע אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל התייצבה הערב גם הפועל תל אביב, שנקנסה ב-4,000 שקלים. "לצערי התדרדרנו לתקופה שבה ניסיון לזרוק על שופט ושחקן מהקבוצה היריבה כוס שתייה מהווה אישום ברף נמוך או כפי שכינה נציג הנאשמת - אישום פעוט", כתב עו"ד נמירובסקי, "אינני מקבל הבחנה זו וגוזר על הנאשמת קנס בסך 4,000 ₪ וזאת בהתחשב בכך שמדובר בהרשעתה השלישית העונה בעבירה של התנהגות בלתי הולמת של קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully