וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד יפתח לראשונה העונה. גד עמוס יעצור את גיא מלמד?

29.9.2023 / 13:36

אלחמיד יתפוס את מקומו של דיבה בהרכב הפועל חיפה. בריינה מקווים שהשוער יעצור את הרצף של חברו לשעבר לקבוצה (שבת, 19:45, ספורט3)

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

הפועל חיפה

בהפועל חיפה רוצים להמשיך במומנטום האדיר של פתיחת העונה גם מול בני ריינה. חאתם עבד אלחמיד יפתח לראשונה העונה בהרכב הקבוצה על חשבונו של ג'ורג' דיבה. פליפה סנטוס ימשיך בהרכב.

בחיפה בונים מאוד על המשך היכולת הטובה של גיא מלמד כמוציא לפועל ועל תומר יוספי בניהול המשחק. דבר נוסף שבחיפה מקווים לו הוא כמות קהל גדולה. הצפי הוא לכ-5,000 אוהדים אדומים. "יש רוח טובה סביב הקבוצה וזה חייב להמשיך כדי שהיא תלך ותתחזק", אמר גורם במועדון, והביע תקווה: "אם נמשיך להצליח, הקהל יחזור ובגדול".

חאתם עבד אלחמיד הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
שוב ב-11. אלחמיד/מאור אלקסלסי

בני ריינה

אחרי פתיחת עונה טובה מבחינתם, בבני ריינה מקווים להמשיך במומנטום גם מול הפועל חיפה. הנרי ואקה בספק למשחק, אך בריינה מקווים שיוכל לעמוד לרשותו של המאמן שרון מימר. גד עמוס שממשיך ביכולת המעולה שלו יצטרך להיות במיטבו גם מול חברו לקבוצה בשנה שעברה גיא מלמד, שכבש ארבעה משחקים ברצף. בריינה התכוננו בעיקר לחלק ההתקפי האיכותי של היריבה, ואחד השחקנים אמר לקראת משחק: "הפועל חיפה במומנטום מטורף. ברור שזה משחק קשה, אבל הוכחנו העונה שאנחנו מתמודדים גם במשחקים כאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גד עמוס, שוער בני ריינה. מאור אלקסלסי
יעצור גם את השחקן הלוהט בליגה? גד עמוס/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הקבוצות נפגשו שלוש פעמים בליגת העל בעונה שעברה. אחרי 1:1 בגרין ו-0:0 בחיפה במהלך העונה הסדירה, ניצחה הפועל חיפה 0:4 בחוץ במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון.

* גם לפני שנתיים הייתה הפועל חיפה ללא הפסד אחרי ארבעה מחזורים ועם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות, ואז נעצרה על ידי מכבי פתח תקוה שניצחה אותה 0:2. בעונת 2017/18 המשיכה את הרצף עד שהפסידה לראשונה במחזור ה-10.

* גם בני ריינה בלתי מנוצחת אחרי ארבעה מחזורים, כאשר בשלושה מקרים ידעה לחזור מפיגור: ל-1:1 מול מכבי נתניה ומכבי תל אביב, ולניצחון 1:2 בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים.

* שרון מימר עדיין לא ניצח את רוני לוי כמאמן. בחמישה מפגשים קודמים, לוי ניצח שלוש פעמים (הפרש שערים 1:11) ועוד שני משחקים הסתיימו ב-0:0.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: חיפה
קהל: 4650

משחקי המחזור החמישי בליגת העל:

שבת, 17:45: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה - בני סכנין
שבת, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
שבת, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: מכבי נתניה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully