וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מכיווני החקירה: מקורבים לסרחיו ראמוס סייעו לפורצים לביתו

האחוזה של הבלם נפרצה בזמן משחק כשארבעת ילדיו והבייביסיטר היו בה, נבדקת האפשרות שהשודדים עודכנו על כך מראש. גם העובדים בחוות הסוסים חשודים

שערי השבוע/ספורט1

יותר משבוע אחרי שביתו של הבלם סרחיו ראמוס נפרץ במשחק המשחק בין סביליה ללאנס בליגת האלופות, היום (חמישי) פורסם בכלי התקשורת בספרד על כך שאחד מכיווני החקירה הוא שמקורבים לשחקן סייעו לפורצים - שגם כך ידעו שהבלם לא יהיה בביתו לאור העובדה שהוא נמצא על כר הדשא.

בזמן השוד היו בבית ארבעת ילדיהם של סרחיו ראמוס עם שרמטפית, מכיוון שגם פילאר רוביו, זוגתו של הבלם ואם הילדים, שהתה מחוץ לעיר מטעמי עבודה, מה שחיזק את העובדה שייתכן שלשודדים היה ידע מקדים לקראת הפריצה.

בנוסף גם נבדקת האפשרות שיש קשר בין הפורצים לבין פועלים שעבדו בחווה ששייכת לבלם ונמצאת בצמוד לאחוזה. מובן מאליו שאותם פועלים שביצעו עבודות תחזוקה מספר ימים קודם לכן בחווה, היו נגישים למידע משמעותי וכמובן שהיו בתוך הבית ויצאו ממנו במשך פעמים רבות באותם ימים ונחשפו לאחוזה ולתכולה שלה.

סרחיו ראמוס, בלם סביליה. רויטרס
השודדים נעזרו במקורביו? אולי היו אלו העובדים בחווה?/רויטרס

נזכיר שזו לא הייתה הפעם הראשונה שראמוס בן ה-37 נשדד, כי זה קרה לו גם בימיו כשחקן ריאל מדריד ב-2022, אלא שאז בזמן השוד נכח בבית עם אחיו רנה. על פי הפרסומים, השודדים יצאו מהבית עם שלל יוקרתי ורב כמו תכשיטים, בגדי מעצבים, כסף מזומן וגם עם אוסף שעוני היוקרה של הבלם, כולל שעון "Patek Philippe Nautilis Perpetual" ששוויו 118 אלף יורו.

בעקבות השוד, שהותיר את סרחיו ראמוס מפוחד לטענת "אס", הוא החליף את מערכת האבטחה באחוזה שמתפרשת על פני 44 דונם וכוללת מגרשי פאדל וכדורגל, בריכה וחווה בה מגדל ראמוס 50 סוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully