וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: זידאן הסכים לאמן את מארסיי, אך רק תחת בעלות סעודית

המאמן הצרפתי סיכם לעמוד על הקווים במידה ועסקת הרכישה תצא לפועל, אבל סירב להצעה שהגיעה לפני מינויו של גאטוזו בפרויקט של הנשיא לונגוריה. "זיזו" עדיין ממתין להתפתחויות גם בנבחרת צרפת במקביל

שערי השבוע/ספורט1

ג'נארו גאטוזו הוצג אתמול (רביעי) כמאמנה החדש של מארסיי, אך האיטלקי לא היה המועמד הראשי של הקבוצה הצרפתית כדי להחליף את מרסליניו שהתפטר. לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו" היום, אחד המאמנים שדחו הצעה להדריך את מארסיי הוא לא אחר מזינדין זידאן.

בספרד טענו שהפרויקט הנוכחי תחת הנשיא פאבלו לונגוריה לא שכנע את "זיזו" להגיע. לונגוריה, כידוע, לקח צעד לאחור יחד עם שלושה חברי הנהלה בכירים נוספים, אחרי שראשי האולטראס איימו לכאורה על חייו, דבר שבגללו החליט מרסלינו לעזוב.

בניגוד לדיווחים בספרד, בצרפת טוענים כי זידאן אכן הסכים לאמן את הקבוצה כשערב הסעודית ירכשו את מועדון הפאר הצרפתי, אך רק כשהעסקה תצא לפועל באופן סופי, המאמן הצרפתי יחתום בשורות מארסיי במה שמכנים כעסקה "שתהפוך את מארסיי לניוקאסל של צרפת". המטרה העיקרית של הרוכשים היא להתחרות בפריז סן ז'רמן על השליטה בליגה הצרפתית ולהחזיר את מארסיי להיות מועדון שמתחרה גם על ליגת האלופות. כזכור, מארסיי היא הקבוצה הצרפתית היחידה לזכות בגביע עם האוזניים הגדולות.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
סיכם במארסיי, ממתין למכירה ולוטש עיניים לנבחרת. זידאן/רויטרס

זידאן, יליד מארסיי, לא אימן מאז סיום הקדנציה השנייה שלו בריאל מדריד, ב-2021, כאשר בין השאר הוא קיווה לקבל את נבחרת צרפת אחרי המונדיאל האחרון, אבל בסופו של דבר דידייה דשאן חתם על הישארותו על הקווים של הטריקולור עד תום גביע העולם ב-2026. שחקן העבר האגדי ממשיך להמתין להזדמנות הטובה ביותר עבורו לחזור לפעילות. במידה ויגיע בסופו של דבר למארסיי, ידרוש תקציב של 300 מיליון יורו לרכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully