וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "תיק נגריירה הוא כדי למכור עיתונים. לא נעזרנו בשופטים"

המאמן הגיב לפרשת השחיתות לפני סביליה, והחמיא לימאל: "קל לו באחד על אחד, כמו מסי ודמבלה". קונדה ולבנדובסקי ישובו ל-11 מול יריבה שלא ניצחה את האלופה בחוץ מאז 2002

שערי השבוע/ספורט1

השבוע העמוס בליגות האירופיות נמשך ומחר (שישי) ייצא לדרך המחזור השמיני בליגה הספרדית, עם מפגש מאוד מסקרן בין ברצלונה לסביליה. האלופה תנסה להתאושש ממעידה אצל מאיורקה שמנעה ממנה את הפסגה, בעוד שמחזיקת הליגה האירופית המשיכה בשיפור אחרי פתיחת העונה הרעה, עם 1:5 מהדהד על אלמריה.

בארסה מחקה פיגור פעמיים בדרך ל-2:2 מול מאיורקה, תוצאה שקטעה רצף של חמישה ניצחונות ליגה, ותקווה לשפר את ההגנה שספגה ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים כאשר ז'ול קונדה צפוי לחזור להרכב כדי לשתף פעולה עם רונאלד אראוחו. גם רוברט לבנדובסקי שנח במשחק הקודם ישוב לחוד, ולאמין ימאל יקווה שהדקות הטובות כמחליף שלשום יקנו לו מקום ב-11, אבל ראפיניה אמור להמשיך באגף ימין אחרי שכבש ובישל במשחק החזרה שלו להרכב ביום שלישי.

ניצחונה האחרון של סביליה במגרשה של ברצלונה בליגה היה ב-0:3 בדצמבר 2002, והפעם האחרונה בה האנדלוסים גברו על הבלאוגרנה בחוץ הייתה ב-1:2 בגביע בינואר 2010. אוליבר טורס בספק אצל חוסה לואיס מנדיליבר, שיחסר בוודאות את מריאנו דיאס הפצוע. אחרי שנוצחה בשלושת המחזורים הראשונים, סביליה השתפרה לשני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו כולל ה-1:1 נגד לאנס בליגת האלופות בשבוע שעבר.

לאמין ימאל, ברצלונה. David S.Bustamante/Soccrates, GettyImages
מתחרה חזק על המקום בהרכב. לאמין ימאל/GettyImages, David S.Bustamante/Soccrates

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייחס צ'אבי לנושא החם בתקשורת הספרדית - פרשת השחיתות המכונה "תיק נגריירה" שבה חשודה ברצלונה: "אתם יודעים את דעתי, משתמשים בזה כדי למכור עיתונים", הצהיר בנחרצות. "מעולם לא חשתי שהשופטים עוזרים לנו, אף פעם. בעוד שבוע יהיו כותרות חדשות וגם בעוד חודש. יש לי מעט זמן להרהר בדברים שלא קשורים לכדורגל".

על התחרות באגף ימין הוסיף המאמן: "התגובה של ראפיניה לטעות נגד חטאפה הייתה אידיאלית, הוא יודע את זה. הוא חכם, נדיב ומעורב. בדיוק כמו פראן טורס - מגיע לו לשחק והוא מסוגל לעשות הבדל. לאמין? לפעמים זה בולט שהוא בן 16, לא משחקים רק עם הכדור ברגליים. הבעיה היא בעומס הפיזי, ההתחלה של ליאו מסי תחת פרנק רייקארד היא דוגמה טובה, היו לו הרבה פציעות. צריך לנהוג בזהירות עם ימאל. קל לו באחד על אחד, כמו דמבלה ומסי, צריך לחפש אותו ולמקסם את הפוטנציאל שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully