וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה החתימה את השוער היווני ניקוס ינאקופולוס

ינאקופולוס רשם בעונה הקודמת 22 הופעות בשער של זימברו קישינב: "הניסיון שצברתי יעזור למועדון לעמוד ביעדים, ראיתי את הביצועים של הקהל"

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל פתח תקוה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של השוער היווני ניקוס ינאקופולוס עד תום העונה.
ינאקופולוס בן ה-30 (1.92 מטר) השתייך לנבחרות הצעירות של יוון, גדל באסטרס טריפוליס וכנער יצא לאקדמיה של בלקבורן ואז לאודינזה. בגיל 19 חזר ליוון וחתם בפאניוניוס מהליגה הבכירה ואחרי 38 הופעות בכל המסגרות בשלוש עונות, עבר לפנאתינייקוס תמורת 180 אלף יורו וחוזה לשלוש שנים. הוא הסתפק בהופעה אחת בלבד ואז הושאל לאריס לימסול הקפריסאית, לאחר מכן שיחק בקרקירה ובפאנטוליקוס והמשיך לאפולון סמירניס, כשבעונה הקודמת רשם 22 הופעות בשערה של זימברו קישינב ממולדובה.

ניקוס ינאקופולוס במדי פאניוניוס 2015. Vladimir Rys Photography, GettyImages
"ראיתי את המשחק האחרון נגד באר שבע ואת המופע ביציעים". ינאקופולוס/GettyImages, Vladimir Rys Photography

הפועל פתח תקוה היא אחת הקבוצות הבודדות שלא ביצעה שינוי בין הקורות לעומת העונה שעברה, כשבחרה להמשיך עם עומר כץ שהעלה אותה מהלאומית. כץ היה פצוע במהלך גביע הטוטו ורן חשפיה הצעיר מילא את מקומו.

"אני מתרגש מאוד להצטרף להפועל פ"ת ומוכן לאתגר שעומד בפניי". אמר ניקוס לאחר החתימה. "הניסיון שצברתי יעזור למועדון לעמוד ביעדים שלו לעונות הקרובות. שמעתי הרבה על המועדון והאוהדים שלו ואפילו ראיתי את המשחק האחרון נגד באר שבע ואת המופע שלהם ביציעים. אני מתכוון להתאמן הכי חזק שאוכל בשבילכם ולעזור למועדון להצליח. יאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully