וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בניו יורק, פריז, טוקיו ולונדון: החנות החדשה של adidas בדיזינגוף סנטר ת"א נפתחת

לאחר 4 חודשי שיפוץ אינטנסיביים נפתחת מחדש חנות הדגל של ענקית הספורט. "מחזקים את הקשר עם העיר תל אביב" אומר טיבו דוראנד מנכ"ל החברה בישראל

חנות אדידס. הדמיה,
חנות אדידס/הדמיה

חדשות מרגשות לעוברים ושבים באחד המקומות האטרקטיביים בתל אביב בפרט ובישראל בכלל, הדיזנגוף סנטר - חנות הדגל של ענקית הספורט adidas תפתח באופן רשמי ביום שישי בבוקר (29.9). החנות המחודשת, שתשתרע על שטח של 1,300 מ"ר, תהיה חלק מקונפסט HALO היוקרתי, הקונספט האחרון של חנויות הדגל של החברה בעולם, ששם דגש לחיבור לשוק המקומי ולחוויית קניה משופרת, לאחר שבמטה הגלובלי של החברה אישרו את ההצטרפות של העיר תל אביב למקומות יוקרתיים נוספים שבהם היא פועלת: ניו יורק, פריז, לונדון, טוקיו, דובאי, ברלין, ברצלונה, סיאול וסינגפור. בחנות יוצע מגוון חוויות חדשניות, כגון RUN LAB - אזור ריצה שמיועד להתאמה אישית מדויקת של נעלי ריצה באמצעות הטכנולוגיות העדכניות ביותר, וכן MAKER LAB - אזור שבו צרכנים יכולים להוסיף נגיעה אישית לפריטים שקנו בחנות, מהוספת הדפסה על חולצות כדורגל ועד חריטת שמם על סניקרס.

adidas התאימו את החנות לאווירה ולוויב "התל-אביבי", זה בא לביטוי דרך מספר שיתופי פעולה עם אמני רחוב ישראלים ביניהם תום מלניק מסטודיו ג'לדה ועם האמן הבינלאומי זיו דין, שיצר ציור קיר של בניין באהואוס זהה לוויב התל אביב המיוחד.

בחנות ניתן למצוא איזור אופנה כמו חולצות לוקליות עם פרינטים "תל אביבים וישראלים" בשילוב עיצובים של אמנים מקומיים קולקציות מיוחדות אדידס, Y3, סטלה ו פארל וויליאמס ועוד.

טיבו דוראנד מנכ"ל אדידס ישראל: "אנחנו שמחים וגאים לפתוח את חנות הדגל שלנו לאחר 4 חודשי שיפוץ. תל אביב הופכת יותר ויותר למוקד לחדשנות ויצירתיות, והחנות החדשה משקפת זאת באמצעות העיצוב ונקודות המגע הקמעונאיות החדשניות שלה. החנות הייחודית תחזק את הקשר המיוחד שיש ל-adidas עם העיר".

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully