וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "שמות לא נוצצים? אני סומך על עודד קטש"

העתיד המבטיח של הפועל ירושלים החדשה, מה קבוצות הליגה צריכות ללמוד ממכבי תל אביב ומי הכדורסלן שהוא היה לוקח איתו לחוויה נוספת בהישרדות? כוכב העבר והשורד בדימוס התארח ב"דריבל" לקראת פתיחת העונה

עידו קוז'יקרו, אורח בהפתעה ב"דריבל" 26.9.2023/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

"שמות לא נוצצים זה לא מה שמפסיד או מנצח משחקים. מה שחשוב זה איך יתאימו אותם לפאזל שעודד קטש בנה בעונה שעברה. גם את נייט האפמן אף אחד לא הכיר כשהוא הגיע מקבוצת מרכז טבלה בספרד, והשאר היסטוריה. ואני סומך על עודד כמאמן שיודע לנהל אנשים. בעבר הוא הביא לגלבוע/גליל זרים לא מפורסמים כמו ג'רמי פארגו, בריאן רוברטס, בריאן רנדל ואייזיאה סוואן, שהגיעו אחר כך לטופ האירופי. אני סומך על טביעת העין שלו, ומאמין שמכבי תל אביב תהיה חזקה יותר העונה".

עונה חדשה בכדורסל הישראלי בפתח: בשבוע הבא יחלו הפועל תל אביב ומכבי תל אביב את הופעותיהן ביורוקאפ וביורוליג, וכבר הערב (21:00) הן ייפגשו בחצי גמר גביע ווינר. כוכב העבר עידו קוז'יקרו היה האורח בהפתעה במשדר השבועי של "דריבל", נתן את ההערכות שלו, סיפר שהיה רוצה לחזור לעונה נוספת של "הישרדות" וגילה גם איזה כדורסלן הוא היה לוקח איתו לברית על האי הבודד.

"דריבל" היא תוכנית בהנחיית לירון שרון, העוסקת בענייני היום, בהשתתפות כתבי וואלה! ספורט. היא משודרת אונליין ובערוץ וואלה! פלוס בטלוויזיה, ואפשר להאזין לה בכל יישומוני הפודקאסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully