וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ורונאלדו כמובן מככבים: המהדורה החדשה של שיאי גינס ראתה אור

מי קצר הכי הרבה ניצחונות במונדיאל, מי הבקיע במספר הטורנירים הגבוה ביותר ומהו השיא שבו מחזיק ליאונל מסי? כל אלה ועוד במהדורה החדשה של שיאי גינס. קבלו הצצה

גינס 2024. יחצ,
גינס 2024/יחצ

בימים אלו יוצאת המהדורה ה- 69 של גינס שיאי עולם 2024. מהדורת 2024 לוקחת את הקוראים למסע בכוכב הלכת הכחול,, וחושפת אותם לעולם שמעל ומתחת פני המים: נהרות, אגמים, אוקיינוסים וימים, בעלי חיים ימיים, אוניות, ספינות טרופות, צוללות, שייטים - וכמובן ספורט. הנה כמה מהשיאים המעניינים הקשורים בתחום, ובמיוחד בכדורגל.

השחקן שקצר את מספר הניצחונות הגבוה ביותר: פלה. מספר 10 האגדי שהלך לעולמו בשנה שעברה זכה שלוש פעמים בגביע העולם. הוא היה בן 17 שנה כשברזיל ניצחה את שבדיה 2:5 בגמר ב-1958 ובכך היה המנצח הצעיר ביותר בטורניר.

ליאו מסי (ארגנטינה) השתתף ב-26 משחקים במסגרת חמישה טורנירים בגביע העולם בשנים 2006-2022. הוא שבר את השיא של לותר מתיאוס מגרמניה שעמד על 25.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קיליאן אמבפה (צרפת) הבקיע את מספר השערים הגבוה ביותר בגמר המונדיאל, עם שלושער לוש פעמים בגמר גביע העולם ב- 2022, שנערך ב- 18.12.22 באצטדיון לוסייל שבקטאר. השלושה שערים שלו כללו שתי בעיטות עונשין, והוא הוסיף עוד שער בבעיטות ההכרעה, אולם לא הצליח להציל את צרפת מהפסד. אמבפה השווה להישג של ג'ף הרסט, שהבקיע שלושה שערים במדי אנדליה נגד גרמניה בגמר 1966 שנערך ב- 30 ביולי.

כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל) הבקיע במונדיאל האחרון בפעם החמישית שבה השתתף בגביע העולם. בסך הכול רונאלדו הבקיע שמונה שערים ב- 22 משחקים בטורניר בשנים 2006-2022 והוא השחקן שכבש במספר הגבוה ביותר של מונדיאלים. הטורניר הכי פורה שלו היה ב- 2018 ובו הבקיע 4 פעמים.

@sportspirit93 Lewandowski's Own Guinness World Record ⚽️ • # soccer #football #guinnessworldrecords ♬ original sound - SportSpirit93

ארלינג הולאנד הבקיע חמש פעמים במשחק אחד בליגת האלופות. הוא עשה זאת במדי מנצ'סטר סיטי במשחק שבו הביסה קבוצתו 0:7 את RB לייפציג הגרמנית, ובכך השווה את שיאם של מסי ולואיס אדריאנו, שהבקיעו אף הם חמישייה במשחק אחד בטורניר.

ריאל מדריד קצרה את מספר הזכיות הגבוה ביותר בגביע האלופות/ליגת האלופות - 14 במספר, כפול ממילאן. ריאל עשתה זאת שש פעמים במסגרת הקודמת של גביע האלופות (עד 1992) ושמונה פעמים במתכונת הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully