וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה מאכזבת לדניאל פרץ? "באיירן תאריך חוזה לנוייר ואולרייך"

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 9:43

אחרי שנרמז לאפשרות לשינוי במצבת השוערים בבאיירן מינכן, בגרמניה טוענים: "נוייר חוזר לעצמו, אולרייך מרוצה כשוער שני", ופרץ ייאלץ להמשיך לחכות

תקציר: מונסטר - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

בגרמניה מעריכים: דניאל פרץ יישאר השוער השלישי של באיירן מינכן בתקופה הקרובה, על רקע כוונת המועדון להאריך את החוזים של מנואל נוייר וסוון אולרייך. על פי דיווח ב"קיקר", "בקרוב הקבוצה תשב על הארכת חוזים עם שני השוערים".

באיירן שקלה בקיץ האחרון להשקיע בהחתמת שוער יקר ובכיר, בעקבות חוסר הוודאות סביב מצבו של נוייר הוותיק והפצוע, אבל בסופו של דבר החתימה את דניאל פרץ כהשקעה לעתיד. החוזים של נוייר ואולרייך מסתיימים בקיץ הקרוב, וב"קיקר" הגרמני נכתב כי "בשבועות הקרובים במועדון יעשו הערכת מצב ודיונים" בנוגע לעתידם של שני השוערים הוותיקים. עם זאת, כאמור, ההערכה היא שהם צפויים להישאר.

שוערי באיירן מינכן סוון אולרייך, מנואל נוייר. Christof STACHE / AFP, GettyImages
אין שינוי במעמדם. נוייר ואולרייך/GettyImages, Christof STACHE / AFP
דניאל פרץ, באיירן מינכן. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
יצטרך סבלנות. אולי הרבה סבלנות. פרץ/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

אחרי תומאס מולר, נוייר הוא השחקן הכי ותיק בבאיירן מינכן והקפטן, ועצם העובדה שהקבוצה לא החתימה שוער בכיר הייתה לשדר לו שהיא עדיין מאמינה בו ובונה עליו. נוייר בן ה-37 כבר יחזור לאימונים בשבוע הבא, וההערכה היא ש"בקרוב מאוד" כבר יעמוד בין הקורות. "כל עוד הוא לא יראה שהוא איבד מכושרו אחרי ההיעדרות הארוכה, שום דבר לא יעמוד בינו לבין הארכת החוזה של המשתכר הבכיר במועדון", כך נטען. בגרמניה טוענים כי "נוייר נראה נמרץ וקופצני באימונים ומסתמן שהחלים מהפציעה". כריסטוף פרוינד אמר ש"החזרה שלו היא עניין של ימים, למרות שצריך כמובן חלוקת עומסים".

עם אולרייך "המצב הוא ברור אפילו יותר", נכתב בגרמניה: "אולרייך בן ה-35 מרוצה מתפקידו כשוער המחליף, וגם הוא חונך את פרץ... אין ספק שהוא חי בשלום עם מעמדו כשוער שני". כך או כך, אלא אם יהיו התפתחויות לא צפויות, פרץ לא צפוי להיות השוער השני בקרוב, ובוודאי שלא הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully