וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה עונתית? ברדה: "מקווים לשלב את חטואל בסגל להפועל ירושלים"

28.9.2023 / 9:24

מאמן הפועל באר שבע על החלוץ: "נראה שיעבור את האימונים בלי כאבים. עומאר רק הגיע, נתייעץ איתו אם זה מוקדם מדי". לקראת שבת (20:00, ספורט4): "קרו הקיץ דברים שערבבו את הקלפים, עוד נעשה את האוהדים גאים"

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע סופרת שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, כאשר בשני המשחקים האחרונים כלל לא הבקיעה. עם המעמסה הזו הקבוצה של אליניב ברדה תתייצב בשבת (20:00, ספורט4) למשחק ביתי בטרנר מול הפועל ירושלים והיא תקווה לרשום ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה.

אליניב ברדה, אולי בתקופה המורכבת ביותר שלו כמאמן הקבוצה, התייחס במסיבת העיתונאים למה שעובר על האדומים לאחרונה: "מאז שלקחתי את התפקיד היו רק דברים טובים, תארים והישגים. עכשיו יש תקופה קצת יותר קשה, יודעים שאי אפשר להיות רק בגבהים. אני מאוד מפוקס באיך אני הופך את הקבוצה ליותר טובה, להיראות כמו שהיא נראתה".

"גם נגד הפועל תל אביב וגם בני ריינה היינו ראויים לנצח, ייצרנו כמות מצבים מספיקה בשביל לנצח. נגד הפועל פתח תקוה המשחק התפתח בדקות הראשונות לטובתנו ואז שיחקנו מאוד לא חכם, שיחקנו פחות טוב ולא ייצרנו מספיק מצבים. לא הגיע לנו לנצח, אבל גם לא להפסיד".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. אודי ציטיאט
מחפש ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה. ברדה/אודי ציטיאט

"זה לא יהיה משחק דומה", אמר ברדה לקראת הפועל ירושלים, "צריכים לחזור ולשחק את הכדורגל הטוב שלנו וצריכים להביא גם תוצאות. עלינו לשדר אינטנסיביות מהדקה הראשונה, יודעים שיש מולנו יריבה טובה. הליגה מאוד שוויונית וקשה, המון קבוצות באות לסגור משחקים ומסתפקות בתיקו. צריך לדעת גם לפתור את זה. בשני משחקים עשינו את זה טוב ובאחרון בצורה פחות טובה וחכמה. כל הזמן יש מחשבות על שינויים בהרכב, הקבוצה לא משיגה את מה שהיא מצפה מעצמה והמאמן כל הזמן צריך לחשוב על פתרונות".

"נבנו פה ציפיות מסיבה מסוימת. בקיץ שבו גם אנחנו חשבנו וקיווינו שהולכים לכיוון טוב, קרו דברים שערבבו את הקלפים מחדש. המועדון הזה חזק, והדבר הכי חזק שיש לו זה הקהל. היה לי חבל לצאת מפתח תקוה ולראות אוהדים חוזרים הביתה מאוכזבים. הם באמת הדבר הכי טוב שיש למועדון הזה בטוב וברע, גם אם נבנו ציפיות חסרות פרופורציה אני חושב שאנחנו חזקים וטובים, צריך עוד סבלנות ויותר זמן, הקבוצה תעשה אותם גאים".

ברדה גם בישר כי רותם חטואל עשוי סוף סוף לערוך את הופעת הבכורה שלו העונה: "מאוד מקווה שנצליח לשלב את רותם בסגל למשחק הקרוב, עדיין יש שני אימונים ונראה שהוא עובר אותם בלי כאבים. לגבי אופיר מרציאנו אני לא יודע בוודאות, אתמול הוא לא ערך אימון מלא, יש עוד שני אימונים עד המשחק. הזר החדש אימרן אולד עומאר חודש בלי כדורגל, הוא רק נחת ועשה שני אימונים. נראה אותו בעוד שני אימונים ונתייעץ איתו אם זה מוקדם מדי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מיגל ויטור מאוכזב אחרי ההפסד של הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
"ניצחון טוב יוסיף לביטחון". ויטור/אודי ציטיאט

מיגל ויטור הוסיף: "במשחק האחרון לא הייתה המשכיות ביכולת למשחקים הקודמים, לא היינו מספיק טובים. מקווה שבמשחק הבא נתקן את מה שהיה חסר, עוד אנרגיה, ריכוז וסבלנות".

"גם בשנה שעברה שאלו אם אנחנו מספיק טובים למאבקי הצמרת ואנחנו באותו המצב, גם אז לא התחלנו טוב בליגה. יש לנו קבוצה יותר טובה ממה שהראינו עד עכשיו, מקווה שנתחבר כמו בעונה שעברה. אחרי ניצחון טוב לכולם יהיה יותר ביטחון וכולם יהיו יותר רגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully