וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי שוב הודחה מוקדם מגביע הליגה, פפ: "שיחקנו נהדר"

התכולים הפסידו 1:0 לניוקאסל, גווארדיולה נכנע לראשונה להאו: "טעות אחת ואתה גמור". יונייטד מחכה למגפייז בשמינית הגמר

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

אחרי ההפסד לארסנל במגן הקהילה בפתיחת העונה, מנצ'סטר סיטי איבדה אמש (רביעי) תואר נוסף כשהפסידה 1:0 לניוקאסל בסיבוב השלישי של גביע הליגה. הסיטיזנס זכו ארבע פעמים ברציפות במפעל בין 2018 ל-2021, אך בשלוש העונות שחלפו מאז הם לא הגיעו לחצי הגמר וההדחה אמש היא המוקדמת ביותר שלהם מהמפעל מזה 11 שנים.

מנצ'סטר סיטי שלטה במחצית הראשונה אך לא השכילה לתרגם זאת ליתרון, ונענשה משער של אלכסנדר איסק בדקה ה-53. פפ גווארדיולה החליט להשאיר על הספסל לכל 90 הדקות את ארלינג הולאנד, וחבריו על כר הדשא לא הצליחו למצוא שער שוויון. "שיחקנו נהדר", אמר גווארדיולה בסיום המשחק שבו גם ספג כרטיס צהוב, "במחצית הראשונה היינו מאוד טובים ובשנייה יותר אגרסיביים. בהשוואה להפסד לסאות'המפטון בגביע הליגה בשנה שעברה, הפעם היינו במשחק. פגשנו שחקנים טובים, אתה טועה פעם אחת ואתה גמור".

המשחק בצפון אנגליה היה הראשון שבו רודרי ריצה את עונש ההרחקה משלושה משחקים בעקבות הכרטיס האדום הישיר בשבת נגד נוטינגהאם פורסט. הספרדי יחמיץ את משחקי החוץ בליגה מול וולבס וארסנל, ואתמול קלווין פיליפס קיבל הזדמנות נדירה ממאמנו: "הוא שיחק טוב מאוד, זה לא כשאתה לא בקצב ובלי הרבה דקות משחק".

אלכסנדר איסק ניוקאסל. GettyImages
הקללה של האו מול פפ נשברה. איסק חוגג/GettyImages

מנגד, מאמן ניוקאסל אדי האו סוף סוף חגג ניצחון ראשון בקריירה על גווארדיולה. המגפייז התקשו מול הסיטיזנס במחצית השנייה, אך האו העלה במחצית השנייה את ברונו גימראייש ואנתוני גורדון והחילוף הכפול שינה את המשחק. "המחצית הראשונה הייתה קשה ובמחצית השנייה היינו נהדרים ברוב הדברים וכנראה הגיע לנו לנצח", אמר האו, "היו כמה שינויים טקטיים אבל השינוי הכי גדול היה האמונה, הדינמיקה השתנתה".

ניוקאסל חולמת לשחזר את המסע מהשנה שעברה, אז הפסידה רק בגמר למנצ'סטר יונייטד. "מה שעשינו בעונה שעברה במפעל הזה הוא השראה עבורינו", אמר האו, "אנו מסתכלים על זה אחורה בגאווה. גרמנו לסיטי בעיות ונתנו פחות כבוד במחצית השנייה, גורדון וגימראייש שיפרו את ההופעה שלנו אחרי מחצית קשה".

באופן סמלי, ניוקאסל תתארח בשמינית הגמר אצל מנצ'סטר יונייטד שכאמור ניצחה אותו בוומבלי בעונה שעברה. במשחקים בולטים נוספים ווסטהאם תארח את ארסנל, ברונמות' את ליברפול וצ'לסי את בלקבורן מהצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully