וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידי כיכב עם 15 שערים, מכבי ראשון לציון ניצחה 36:39 בדרבי

תצוגת תכלית של שחקן העונה שעברה הכריעה את הדרבי בנחלת יהודה. מכבי תל אביב הפסידה בתיכונט לחולון, גם אס"א ת"א נכנעה בביתה לרמה"ש. ניצחון בכורה לבני הרצליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

חמישה משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור השני בליגת ווינר בכדוריד, כאשר במרכז עמד הדרבי הראשוני שבו האלופה מכבי ראשון לציון גברה בנחלת יהודה על הפועל ראשל"צ 36:39. המשחק נפתח לאחר טקס מרגש של המארחת לזכרו של איציק פרנקל, היו"ר המיתולוגי ודמות שתרמה רבות לפיתוח הכדוריד הישראלי, שאמש הובא למנוחות. הוא נחתם בעוד מופע ענק של שחקן העונה שעברה - ירמי סידי, שכבש 15 שערים.

בנוסף, א.ס רמת השרון ממשיכה בפתיחה המוחצת שלה ומנחילה הפסד שני לאס"א תל אביב עם 46:31 באוניברסיטה. הפועל רמת גן אומנם הוליכה במחצית הראשונה, אבל בני הרצליה השיגה ניצחון בכורה 29:39. גם נס ציונה השיגה ניצחון ראשון - 30:39 שהוא הפסד שני להפועל קרית אונו. מ.כ חולון השלימה צמד ניצחונות מול שתי התל אביביות - כאשר גברה על מכבי תל אביב בתיכונט 33:29. מחר (חמישי, 19:00) יושלם המחזור במפגש בין מחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד לבין מכבי קרית מוצקין.

שי נתן מהפועל ראשון לציון מול הגנת מכבי ראשון לציון. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הדרבי הראשון נצבע בצהוב/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הפועל ראשון לציון - מכבי ראשון לציון 39:36

הדרבי הראשון של העונה נצבע צהוב - ניצחון שני של האלופה, הפסד בכורה לאדומים. גאפר חדזימרוביץ', שהופעל מצוין, הבקיע צמד שערים. ליאור גורמן כבש את הראשון של הפועל, אבל נדב ניזרי קבע 1:4 כעבור 5 דקות שבהן גרדימיר צ'נבסקי הציג יכולת טובה בשער האלופה. גורמן כבש והקטין. ירמי סידי וחדזימרוביץ' בשערו הרביעי קבעו 2:6 - והובילו לפסק זמן מהיר של הרוויה פאזין. שערים של אמיר שניידר ושי נתן (עם צמד - ממסירות של נמניה פריבאק) הכניסו את האדומים למשחק - 7:5 (11'). ניזרי הוסיף צמד. אלכס גלנדזה ופריבאק כבשו, ודווקא שהפועל קיזזה למינוס שער, האלופה הגיבה בריצת 0:3 עם שערים של חדזימרוביץ', ניזרי וסידי (שחטף בתחילת המהלך) בדרך ל-12:8 - שהוביל לפסק זמן השני של פאזין אחרי 17 דקות בלבד. צ'נבסקי עצר פנדל, אבל מכבי לא ניצלה את ההזדמנות להמשיך במומנטום - ומנגד, אמיר שניידר וגלנדזה סגרו את עשרים הדקות הראשונות ב-12:10. פאבל אטמן ואיבן קראצ'יץ' קבעו 14:11. גלנדזה המשיך לכבוש מקו ה-7 מטרים. סידי הגיב עם 4 שערים רצופים, ביניהם גורמן ופריבאק כבשו. זו הייתה מחצית עם סקור גבוה למשחק דרבי (במהלכה נשרקו 9 פנדלים), כשעד להפסקה צ'נבסקי הספיק לעצור פנדל שני, ושערים של צח מלול ורועי ליבגוט חתמו 19:16 במחצית.

איתי סורקיס פתח המחצית השנייה עם צמד שערים מהפינה, אבל גם סידי הגיב בצמד משלו - וגיא גרא קבע 22:18 לאלופה (34'). הפועל הגיבה עם שערים של בודנהיימר וגורמן, אבל סידי כבש את השערים 10 ו-11 שלו - שקבעו 25:21. הפועל לא ויתרה והורידה למינוס 2, אבל אטמן סגר את 40 הדקות הראשונות ב-27:24. רצף השערים נמשך עם סורקיס ובודנהיימר מצד אחד, ומהשני של ניזרי וקראצ'יץ' שנפצע ונאלץ לרדת לספסל. אטמן הוסיף צמד וקבע 32:28 עם הכניסה לעשר הדקות האחרונות. שערים של גורמן ושניידר, וביניהם עצירת פנדל של אלכס מרקלאו, הזעיקה פסק זמן של ג'ו מתתיה. אטמן עצר את המיני מומנטום וקבע 33:30. בודנהיימר ופריבאק העניקו להפועל עוד צ'אנס, אבל סידי ואטמן המשיכו בשלהם 35:32 (55'). חזימרוביץ', ממצטייני הדרבי, כבש לאחר אסיסט של צח מלול. צ'נבסקי הוסיף עצירה, וסידי בשערו ה-15! סגר סיפור - 38:34. שערים של בן גונן ושניידר, וביניהם אטמן חתמו - וגם חדזימרוביץ' ספג כרטיס אדום על התגרות.

כבשו להפועל: פריבאק 8, שניידר 7, גורמן וגלנדזה 5 כ"א, איתי סורקיס ותומר בודנהיימר 3 כ"א, שי נתן ובן גונן 2 כ"א, רועי ליבגוט 1. שוערים: מרקלאו 5 עצירות ב-14%, ליאור קפלן 2 עצירות (22%).

כבשו למכבי: סידי - 15, אטמן 8, חדזימרוביץ' וניזרי 6 כ"א, קראצ'יץ' 2, מלול וגרא 1 כ"א. עצירות שוערים: גרדימיר צ'נבסקי סיים עם 11 (ב-33% הצלחה). טל אליוכין עם 3 (21%).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לזכרו של איציק פרנקל. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
טקס מרגש לזכרו של איציק פרנקל/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

משחקים נוספים

אס"א תל אביב - א.ס רמת השרון 46:31. הקבוצה של עידן מימון המשיכה להרשים בפתיחת העונה - והערב היא רשמה עוד ניצחון בהפרש דו סיפרתי באוניברסיטה. הרבו להבקיע לאס"א: יובל ימנר 8, רן יוניש 5, עידו בדור ואורי פלח 4 כ"א. הרבו לרמה"ש: מילאן פאבלוביץ' וריסטו וויאצ'יץ' 7 כ"א, בן ליברטי 6, רם טורקניץ ועמית מוטולה 5 כ"א. רועי בר ציון שוער קבוצת הנוער בהופעת בכורה בבוגרת עם שתי עצירות. שופטים ערן סביר ולידור מועלם.

הפועל רמת גן - בני הרצליה 39:29. הרצליה עם ניצחון בכורה. רמת גן רושמת הפסד שני. הקבוצה של אריק שפירא פתחה מצוין והוליכה במהלך המחצית הראשונה ביתרון של 3 שערים (כפי שעשתה גם במחזור הפתיחה מול האלופה מכבי ראשל"צ), אבל המחצית השנייה הייתה כולה בסימן המהפך של הרצליה. הרבו לכבוש לר"ג: יאן קליינידם ומרקו פדיץ' - 8 כ"א, קסם עמיאל 6. להרצליה: נמניה גויקוביץ' 11, שון סלס 8, עדן ג'ינג'י 6, רוק מאריץ' 5. תום שם טוב סיים עם 11 עצירות ושער שכבש.

מכבי תל אביב - מ.כ חולון 33:29. החניכים של ניסים פלח משלימים ניצחון מול שתי התל אביביות תוך מספר ימים. מכבי ת"א שגברה במחזור הפתיחה על הרצליה - עם הפסד בכורה. טל הרשקוביץ הוביל את מבקיעי מכבי ת"א עם 8 שערים. זליקו סוקיץ' 6, נדב חביב 4. אור לוי הוביל את חולון עם 12 שערים. ריף כהן 7, אור ממן ואבירן יוסף 5 כ"א.

הפועל קרית אונו - א.כ נס ציונה 39:30. הטייגרים עם ניצחון בכורה. קרית אונו רושמת הפסד שני. הרבו להבקיע לאונו: עומר אליאס 6, אופיר כהן 5, פיליפ לאובץ ומילוש סאביץ' 4 כ"א. אור רחימוף הוביל את נס ציונה עם 10 שערים (6 פנדלים). מרקו קאמפר 7, ליאור קוזניץ 5, טומיסלאב ראדיץ', נועם ניב וניב שמן 4 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully