וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול לאבו פאני בפרנצווארוש, גלזר פתח לראשונה בתיקו של כרתים

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 23:41

הקשר עלה מהספסל בדקה ה-57 וכעבור רבע שעה סידר את שער הניצחון ב-0:1 על קשקמטי, אקס מכבי תל אביב רשם 78 דקות ב-1:1 של אופי מול פאנטוליקוס בליגה היוונית

דריבל, 27.9/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

דן גלזר פתח לראשונה בהרכב אופי כרתים מאז שעזב את מכבי תל אביב לטובת אחת הקבוצות המפתיעות בפתיחת העונה ביוון, אבל לא הצליח לסייע לחבריו החדשים לשוב למסלול הניצחונות. פאנטוליקוס שכלל לא ניצחה העונה, עלתה ליתרון מפתיע בדקה העשירית, אבל בחלוף 10 דקות הצליחה אופי כרתים להשוות. גלזר הוחלף בדקה ה-78, אבל חבריו לא הצליחו להשלים מהפך ורשמו תיקו שלישי ברציפות.

* בהונגריה, מוחמד אבו פאני עלה מהספסל ועזר לפרנצווארוש לנצח ולשמור על המקום הראשון בטבלה. הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-57 ובישל את שער הניצחון ב-0:1 על קשקמטי.

* במסגרת הגביע האוסטרי, מתן בלטקסה וסילבה קאני עלו ב-11 של אוסטריה וינה והיו שותפים לניצחון החוץ הקליל 0:4 על ויינדורף סט אנה. הבלם השלים 90 דקות ואילו הקשר הוחלף במחצית.

מתן בלטקסה במדי קבוצת המילואים של אוסטריה וינה. Thomas Pichler, GettyImages
ניצחון קליל בגביע האוסטרי בלטקסה/GettyImages, Thomas Pichler

* גיא חדידה לא שותף בניצחונה של אודסה 1:2 על קריבאס בשמינית גמר הגביע באוקראינה.

* בבוסניה, עומר ניראון לא נכלל בסגל ז'רינסקי שגברה 2:4 על טוזלה סיטי ורוסלן ברסקי עלה מהספסל לשבע הדקות האחרונות בניצחון בוראץ בניה לוקה 0:2 בחוץ על שירוקי.

* בסקוטלנד, סתיו נחמני שותף לשמונה דקות בהפסד של סט מירן 4:2 להירבניאן ברבע גמר גביע הליגה. אור דדיה לא נכלל בסגל אברדין שניצחה 1:2 את רוס קאונטי.

* בבלגיה, עומרי גנדלמן לא שותף ב-0:0 של גנט בחוץ נגד האלופה אנטוורפן. הישראלי ישב על הספסל וצפה בחבריו רושמים תיקו שלישי בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully