וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוני חזר לאנגליה, ישתף פעולה עם המשטרה ויפקיד את הטלפון

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 12:06

שחקן הכנף של מנצ'סטר יונייטד עדיין לא בסגל, אבל כבר הבהיר למשטרת אנגליה שיתייצב לשאלות על רקע ההאשמות החמורות נגדו על אלימות נגד נשים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:3/ספורט1

אנטוני נחת היום (רביעי) באנגליה אחרי שהמריא מסאו פאולו ביום שלישי, והביע הסכמה להיפגש עם משטרת מנצ'סטר על האשמות נגדו בהתעללות והתנהגות אלימה. שחקן הכנף בן ה-23 של מנצ'סטר יונייטד מוכן אף למסור את הטלפון שלו למשטרה כדי לעזור לה בחקירה. עם זאת, הוא נשאר בחופש ועדיין לא יהיה בסגל של מנצ'סטר יונייטד עד להודעה חדשה. המשחק הבא של יונייטד הוא בבית מול קריסטל פאלאס בשבת.

גבריאלה קוולין, שהייתה במערכת יחסים עם אנטוני במשך כשנתיים, הגישה תלונה למשטרת מנצ'סטר ולמשטרת סאו פאולו בתחילת החודש, והאשימה את חלוץ נבחרת ברזיל בביצוע "אלימות פיזית ופסיכולוגית" נגדה. המסמך המשפטי בן 42 העמודים שהוגש למשטרת מנצ'סטר מפרט שני מקרים של תקיפה לכאורה על ידי אנטוני על קוולין, שנאמר כי התרחשו במנצ'סטר.

קוולין, דיג'ייאית ומשפיענית ברזילאית, מאשימה את אנטוני בכך שהכה בראשה והשליך אותה על מיטה במלון Hyatt במנצ'סטר ב-15 בינואר. היא טוענת שכתוצאה מכך ניזוק שתל הסיליקון שלה. קוולין טוענת גם שארבעה חודשים לאחר מכן אנטוני השליך לעברה כוס, שלטענתה חתכה את אצבעה בצורה כה קשה עד שהעצם נראתה. אנטוני הכחיש את כל ההאשמות.

אנטוני, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד כבר הסתבכה עם פרשה דומה. אנטוני/רויטרס
גבריאלה קבאלין, בת זוגו לשעבר של אנטוני, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
איחת המתלוננות. קבאלין/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

הוא טס לברזיל כדי להיות חלק מהנבחרת בתחילת ספטמבר, אך הודח על ידי המאמן, ולאחר מכן נשאר במולדתו לאחר שניתנה לו חופשה - בשכר מלא - על ידי יונייטד כדי לתת לו את הזמן להתמודד עם ההאשמות.

אנטוני כבר היה בקשר עם המשטרה והסכים לפגוש מרצון קצינים לחקירה. הוא היה חופשי לעזוב את ברזיל לאחר ששיתף פעולה עם אנשי המשטרה המקומית מהמחלקה להגנת הנשים בסאו פאולו, המטפלת בתלונה של קוולין, לפיה אנטוני זרק אותה למכונית ונסע בצורה פרועה ביולי 2022. עורכי הדין שלה אמרו כי אנטוני "היה מקלל ומשפיל את גבריאלה לעתים תכופות, אין ספור פעמים".

אנטוני התייצב מרצונו במשטרה הברזילאית ביוני כשהוא לא נעצר או הואשם. שחקן הכנף, שהצטרף ליונייטד מאייאקס תמורת 86 מיליון ליש"ט לפני 12 חודשים, קיבל אישור ממשטרת סאו פאולו לעזוב את ברזיל לפני טיסתו לאנגליה. אנטוני אמר כי ההאשמות נגדו הן "שקר" ונשבע שיספק ראיות שינקו את שמו.

"היחסים שלי עם גברת גבריאלה היו סוערים, עם עלבונות מילוליים משני הצדדים, אבל מעולם לא ביצעתי שום תוקפנות פיזית", אמר. "בכל פעם, בין אם בעדות ובין אם בראיון, היא מציגה גרסה אחרת של ההאשמות. לכן, אני מכחיש בתוקף את ההאשמות שהועלו ומבהיר שאני עומד לרשות הרשויות בברזיל לכל שאלה והבהרה. אני סומך על כך שחקירת המשטרה תוכיח את האמת על חפותי".

מאז עוד שני קורבנות לכאורה התייצבו עם האשמות נגד אנטוני. אינגריד לאנה, 33, טוענת ששחקן הכנף של יונייטד דחף את ראשה בקיר כשסירבה לקיים איתו יחסי מין במהלך ביקור בביתו באנגליה בשנה שעברה. רייסה דה פרייטאס, סטודנטית למשפטים, טוענת כי פנתה למשטרה בסאו פאולו במאי בשנה שעברה, ואמרה שהיא הותקפה פיזית על ידי אנטוני במכוניתו לאחר שיצאה ממועדון לילה. הוא מכחיש את ההאשמות.

אנטוני כבש שמונה שערים ב-48 הופעות במדי יונייטד ופתח בהרכב בארבעת המשחקים הראשונים העונה בפרמיירליג. כשיונייטד הוציאה אותו לחופשה ב-10 בספטמבר, הוא אמר: "סיכמתי עם מנצ'סטר יונייטד לקחת תקופת היעדרות בזמן שאני מתייחס להאשמות שהועלו נגדי. זו הייתה החלטה הדדית כדי למנוע הסחת דעת לחבריי לקבוצה ומחלוקת מיותרת עבור המועדון. אשתף פעולה באופן מלא עם המשטרה, מצפה לחזור לשחק בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully