וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון וריברו בסגל מכבי ת"א לדרבי, מנפורד מחוץ לסגל הפועל ת"א

27.9.2023 / 19:06

ווב וקליבלנד מחוץ לסגל של קטש: "הפועל תל אביב קבוצה איכותית עם הרבה כלים". הגארד היריב סובל מחבלה בצלעות. כל קבוצה קיבלה 1,400 כרטיסים (חמישי, 21:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

משחקי חצי גמר גביע ווינר 2023 ימשיכו מחר (חמישי, 21:00) בהיכל שלמה, כשמכבי תל אביב, הזוכה במפעל בשלוש העונות האחרונות תפגוש את הפועל תל אביב לדרבי הגדול. כל קבוצה קיבלה לקראת המשחק 1,400 כרטיסים, כשהשורות התחתונות ביציעים מאחורי הסלים יהיו סגורים על מנת לנסות לייצר מעט חציצה בין קהלי האוהדים באולם הביתי של הפועל. 200 שוטרים ו-170 מאבטחים יהיו מחר באולם.

מכבי תל אביב מגיעה להתמודדות אחרי שלא הבריקה ברבע הגמר נגד עירוני קרית אתא אתמול. עודד קטש חילק את דקות המשחק בין שחקני הסגל וראה כיצד קבוצתו שומטת יתרון 16 ברבע השני בדרך לשיוויון ברבע השלישי, אך עדיין מצליחה לנצח בצורה נוחה. לקראת הדרבי שב לורנזו בראון לסגל, בו נכלל גם חסיאל ריברו, בעוד אנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב נותרו בחוץ. קטש צפוי לקצר את הרוטציה שכללה במשחק הקודם גם את עומר מאייר ובן קרטר. הצהובים עלו ל-14 מ-16 משחקי הגמר בגביע ווינר בטורנירים בהם השתתפו וירצו לשמור על הנתון המרשים.

"חצי גמר גביע ווינר מפגיש אותנו עם קבוצה איכותית, עם הרבה כלים כמו הפועל תל אביב", אמר מאמן מכבי עודד קטש לקראת המשחק, "יש לנו מטרה והיא לנצח ולהעפיל לגמר גביע ווינר".

בר טימור מול לורנזו בראון, דרבי תל אביבי בגמר סל. דני מרון
יהיה חם. בראון מול טימור/דני מרון

בהפועל תל אביב רוצים להעפיל לגמר גביע ווינר זו שנה שנייה ברציפות. בדיוק כמו יריבתה העירונית, גם הפועל תל אביב לא הבריקה בדקות רבות נגד עירוני רמת גן ברבע הגמר כששמטה יתרון דו ספרתי ונכנסה לדקות ההכרעה במשחק צמוד. למרות שהחזיקה ערב רבע הגמר שבעה זרים, הסגל של דני פרנקו כולל רק ארבעה זרים כשירים לפני חצי הגמר כשג'ף וויטי שוחרר ואילו ג'ון הולנד עדיין לא כשיר בשל הפציעה בכף ידו. גם אקסבייר מנפורד נותר מחוץ לסגל, בשל חבלה בצלעות. האדומים מקווים לראות קו שיפור בקליטה של קייל אלכסנדר שיערוך את ההופעה השנייה שלו בקבוצה.

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר לקראת הדרבי: "לפני פתיחת עונת היורוקאפ עומד בפנינו דרבי מאתגר. אנחנו עוד עובדים על החיבור הקבוצתי והשילוב בין החבר'ה הוותיקים לחדשים ומחר היא הזדמנות טובה להמשיך ולהדביק את הפערים מול יריבה איכותית. אני בטוח שכל מי שיעלה מחר למגרש יעשה את המקסימום ויתן את כל כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully