וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: עירוני נס ציונה נגד שטרסבורג במוקדמות ליגת האלופות

27.9.2023 / 17:24

אחרי שעברה את קארהו הפינית, תקווה הקבוצה של אלעד חסין להמשיך במסע לעבר שלב הבתים כשתפגוש בחצי הגמר את קבוצת הפאר הצרפתית (18:30) שמציגה את אקס בני הרצליה קווינטון הוקר

דריבל: פינת כדורסל, 27.9/צילום: מערכת וואלה!. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

עירוני נס ציונה תנסה לעשות מחר (חמישי, 18:30) עוד צעד לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א כשתפגוש באנטליה את שטרסבורג הצרפתית בשלב חצי הגמר של טורניר המוקדמות. המנצחת במשחק תתמודד ביום שבת נגד המנצחת במשחק בין אוברדיורו הספרדית ללגיה ורשה הפולנית על הזכות להיכנס לבית אחד עם קרשיאקה, אוסטנד ואולדנבורג.

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת ההתקפית וההגנתית שהוצגה בניצחון הנוח על קארהו הפינית בשלב רבע הגמר, ומקווים לבנות על המומנטום לקראת ההתמודדות נגד שטרסבורג. המפתחות של הכתומים הם גם הקליעה מחוץ לקשת, אך גם משחק ההגנה המשופר. המאמן אלעד חסין העניק הרבה דקות של מנוחה לאייזיאה וויטהד במשחק הקודם, אך בנס ציונה הודו מאז המשחק כי יצטרכו את הגארד המוביל ביכולת טובה כדי לרשום הפתעה ולצלוח את טורניר המוקדמות.

ג'רום מיינסי עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
משוכה לא פשוטה. מיינסי/לירון מולדובן

שטרסבורג היא אחת מקבוצות הפאר של הכדורסל הצרפתי בשנים האחרונות, אך דווקא העונה נראה שהקבוצה שנבנתה היא פחות טובה ממה שהמועדון ידע לבנות. מאסימו קנסלרי האיטלקי בונה לא מעט על קווינטון הוקר שהגיע מבני הרצליה, כשלצידו הגארדים פיל בות' וצ'ונדי בראון האמריקאים ופול לאקומב המקומי הוותיק. בעמדות הפורוורד בולטים נייק סאנדרס ולאופל קבלייה הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully