וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה ורעייתו יארחו בסוכה בסימן "ספורט - המשחק של כולנו"

מסלול נינג'ה ייחודי, כדור שער פראלימפי, מופע אקרובטיקה קומי, קיר גרפיטי גדול במיוחד, משחקים, הפעלות ועוד מגוון פעילויות וחוויות שיחכו לקהל הרחב בסוכת נשיא המדינה תשפ"ד

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל מארחים בסוכה. יגאל סלבין,
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל מארחים בסוכה/יגאל סלבין

השנה, יתקיים האירוע בסימן "ספורט - המשחק של כולנו", בשיתוף משרד התרבות והספורט, כסמל לגאווה בספורט הישראלי ומתוך הבנה עמוקה כי הספורט מחולל צמיחה רבת עוצמה בחברה הישראלית, ואף מקדם תהליכים ערכיים-חברתיים, אשר משפיעים על החברה כולה.

סוכתו המסורתית של הנשיא תקושט בעיצובים מקוריים המבטאים את ערכי הספורט בענפיו השונים, ובמהלך היום ייצאו נשיא המדינה ורעייתו לברך את אורחיהם בברכת חג שמח ושנה טובה.

לאורך היום ישתתפו המבקרות והמבקרים בפעילויות שידגישו את 'כללי המשחק הקבוצתי' ויבטאו את ערכי הסובלנות, שמירת הגבולות בספורט, שוויון הזדמנויות, הגינות ושילוביות של אוכלוסיות מגוונות בספורט.

בין הפעילויות במתחם, ייהנו המבקרים מהצגה המדמה מפגש היסטורי מיוחד בין יצחק נבון, נשיאה החמישי של מדינת ישראל ושר התרבות, לבין חיים הרצוג, נשיאה השישי של מדינת ישראל ואף אלוף באגרוף, בו משוחחים השניים אודות חזונם באשר לעתיד הספורט הישראלי. כמו כן, ייחשפו המבקרים לענפי הספורט השונים, ויוכלו להתנסות במגוון פעילויות, כך למשל יוכלו להתחרות במסלול נינג'ה ייחודי אשר יוקם בגינת בית הנשיא.

בנוסף, המבקרים ייהנו ממופע אינטראקטיבי, המציג מחלוקת ספורטיבית בדרכי שלום, בין אוהדים במגרש הכדורגל. עוד באירוע, תחנות המסבירות על אמנת הספורט לספורט הוגן וידידותי, על קידום מעמד האישה בספורט ועל ייצוג בספורט פראלימפי.

בסימן השנה האולימפית שבפתח וכביטוי לגאווה לאומית, יוכלו המבקרים בבית הנשיא להצטלם בקיר תלת ממד - עם גביע המדינה בכדורגל!

בין היתר, יוכלו המבקרים לשחק במשחק 'סולמות ונחשים' גדול במיוחד, המתאר את ההיסטוריה של משכן נשיאי ישראל, לצד מגוון רחב של פעילויות. המבקרות והמבקרים אף יקבלו מזכרת אישית בסימן השנתי.

סוכת נשיא המדינה בסימן ספורט. יחצ,
סוכת נשיא המדינה בסימן ספורט/יחצ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג: "כמיטב המסורת, מיכל ואני גאים ונרגשים לפתוח את שערי בית הנשיא ולארח את אזרחי ישראל בסוכת הנשיא המסורתית, שתעמוד השנה בסימן שיוויון הזדמנויות, סובלנות וגיוון בספורט.

מעבר למסורת המפוארת וארוכת השנים, מדובר במעמד חינוכי חשוב שבו נעלה על נס את הישגי הספורט הישראלי ולצד זאת נעסוק בחשיבות מיגור האלימות בספורט.

אני מאמין בכל ליבי בכוחו של הספורט הישראלי, לתת לנו השראה לכתוב מחדש את כללי המשחק שלנו כחברה, דווקא למול האלימות, הקיטוב והמחלוקות שבנינו.

אני מאחל לכולנו, לכל עם ישראל, בארץ ובתפוצות חג של פיוס, חג של הידברות, חג של אחווה וחג של אחדות. חג סוכות שמח!"

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "ספורט - המשחק של כולנו. לא לשווא זהו סימן האירוע והמסר שייצא ממנו. ספורט הוא עולם ומלואו של חוויה, חברה, חינוך, ערכים וקבוצתיות. הקדשנו השנה את האירוע החגיגי השנתי בבית הנשיא לנושא החשוב הזה, לקידום סובלנות בספורט ובחברה הישראלית כולה, כגשר לשיתופי פעולה, לקהילתיות ולקבלת האחר. רק בדרך של הקשבה, איפוק ורעות, נוכל להתאחד כולנו, ולהנות מספורט איכותי וערכי. ברוח זו של חגי תשרי, נקבל את השנה החדשה בראייה משותפת ומאוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully