וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקור האבוקות: השחקנים ירדו על דעת עצמם להפסקה

27.9.2023 / 10:35

השחקנים עצמם היו בטוחים שהפירוטכניקה תוביל לקטיעת המשחק ולכן הפסיקו אותו לכמה דקות. לייבוביץ' יכלול את האבוקות בדו"ח

אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב בדרבי/חד פעמי

הדרבי התל אביבי החל אתמול (שלישי) באיחור של חצי שעה בשל עומסים גדולים שהיו על השערים. העומס הוביל לכך שהמשטרה ביקשה בעצמה את דחיית המשחק. הקבוצות נקראו להתייעצות והסכימו לפתוח את המשחק באיחור.

בעקבות פעילות המשטרה לא הופסק הדרבי לדקות ארוכות כפי שקרה לא מעט פעמים בעבר ומדובר בבשורה חיובית. יחד עם זאת, הייתה הפסקה של דקה במשחק והאירוע תוחקר אמש והבוקר.

במחצית השנייה פתחו אוהדי מכבי תל אביב אבוקות בשער 11 אבל לא השליכו אותן לכר הדשא, ולכן ההפסקה על כר הדשא הייתה תמוהה. מתחקור האירוע עולה שהשחקנים עצמם היו בטוחים שפתיחת האבוקות תוביל להפסקת המשחק כפי שהיה בדרבים בעבר, והם בעצמם ניצלו כדור שיצא מחוץ לתחומי המגרש כדי לרדת לסוג של הפסקה יזומה של השחקנים, גם כדי לשתות מים וגם כדי לראות איך האירוע יתפתח.

אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
העובדה שהאבוקות לא נזרקו לדשא תבוא לטובת מכבי תל אביב/אריאל שלום

השופט גל ליבוביץ' שהעביר דרבי יחסית בצורה טובה, לא היה זה שהפסיק את המשחק וכפי הנראה הוא גם לא צריך לכתוב בדוח שהאבוקות גרמו להפסקת המשחק. את ההפסקה ניצל השופט כדי לבצע חילוף שכבר עמד להתקיים. יחד עם זה, קרוב לוודאי שפתיחת האבוקות תצוין בדו"ח, אבל העובדה שהאוהדים לא זרקו את האבוקות לדשא, אמור לבוא לזכותה של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully