וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לאוסטרליה: ניקיטה רוקאביציה חתם בווסטרן יונייטד לעונה

החלוץ בן ה-36 עזב את ישראל אחרי שמונה שנים ו-89 שערים בליגת העל. מאמנו החדש מתלהב: "זו החתמה פנטסטית עבורנו"

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

שמונה שנים אחרי שהגיע ממנה לישראל, ניקיטה רוקאביציה חוזר לליגה האוסטרלית. החלוץ שנולד באוקראינה, ייצג את אוסטרליה והתאזרח בארץ הוצג הבוקר (רביעי) כשחקנה החדש של ווסטרן יונייטד, עמה חתם על חוזה לעונה אחת.

"אני מתרגש לקראת העונה הזו. זה מועדון צעיר יחסית, אבל הוא כבר טעם הצלחות לפני מספר שנים ואני מצפה לעונה מוצלחת", אמר רוקאביציה לאתר הרשמי. "המטרה העיקרית שלי היא לתרום מניסיוני וכישוריי ב-100% למועדון. ממה ששמעתי, כל האנשים כאן נהדרים וגם כל מי שקשור למועדון והאוהדים, אז אני מקווה שנוכל לשמח את כולם".

מאמן ווסטרן יונייטד, אקס נבחרת אוסטרליה ג'ון אלויסי, הוסיף: "ניקיטה הוא החתמה פנטסטית עבורנו. הוא הראה יכולת לכבוש ולבשל ברמה גבוהה ברחבי העולם. הניסיון שלו בליגות ובמפעלים הגדולים יהיה חשוב בשבילנו ואנחנו מתלהבים גם מההשפעה שתהיה לו על הסגל הצעיר שלנו. עם המהירות והאיכות שלו בחלק הקדמי ומוסר העבודה והמנהיגות הנפלאים, אנחנו בטוחים שניקיטה ירגש את האוהדים שלנו העונה ויעזור לנו להשיג את המטרות שלנו".

רוקאביציה בן ה-36 הוזכר כמועמד למ.ס. אשדוד, בני ריינה והפועל חדרה במהלך הקיץ, אחרי שסיים קדנציה שנייה במכבי חיפה. כידוע, החלוץ שיחק בישראל גם בבית"ר ירושלים ובהפועל באר שבע, זכה בשתי אליפויות וסיים פעמיים כמלך שערי ליגת העל עם הירוקים וגם הניף גביע עם האדומים מהנגב. בסך הכל כבש רוקאביציה 89 שערים ב-228 הופעות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully