וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יציע נפרד לנשים? אוי לצביעות": הפאדיחה של ח"כ טלי גוטליב

על רקע סערת ההפרדה המגדרית בדיזנגוף, חברת הכנסת מטעם הליכוד הוטעתה לחשוב שנמכרים כרטיסים לנשים בלבד למשחק בין מכבי חיפה לבני סכנין. בפועל, מדובר בצעד שנועד לקדם נוכחות של נשים וילדים ביציעים על רקע האלימות במגרשים

עימותים בכיכר דיזנגוף בעקבות תפילה המונית שהיה בה הפרדה מגדרית. 24 בספטמבר 2023/ללא

סערת התפילה וההפרה המגדרית ביום הכיפורים זולגת גם לעולם הספורט - גם בהקשרים שגויים לחלוטין. חברת הכנסת טלי גוטליב מטעם הליכוד, רמזה הבוקר (רביעי) על "צביעות" במגרשי הכדורגל, ושלפה את ה"הוכחה" לכך: צילום מסך מאתר הכרטיסים "לאן", בו נמכרים כרטיסים "לנשים בלבד" במשחק בין מכבי חיפה לבני סכנין שייערך הערב (רביעי, 20:00, ספורט4).

"תפילה בנפרד? חס וחלילה...יציע נפרד לנשים במשחק כדורגל בין מכבי חיפה לבני סכנין, לגמרי כן. אוי לצביעות", כתבה גוטליב בצירוף צילום המסך המדובר, בו מוצג כרטיס למכירה ביציע התחתון של האצטדיון בחיפה, ובתחתיתו הכיתוב: "הכניסה ליציע הדרומי תתאפשר לנשים וילדים עד גיל 12 בלבד".

מי ששלח לח"כ גוטליב את צילום המסך המדובר, ככל הנראה רחוק מלהיות בקיא בנסיבות שבגינן הוכרזו המגבלות הללו. כזכור, מכבי חיפה קיבלה אישור מיוחד לאכלס את היציע הדרומי בנשים וילדים עד גיל 12 לפנים משורת הדין, למרות עונש שהוטל על המועדון כחלק מהמלחמה באלימות במגרשים.

הציוץ של ח"כ גוטליב

טלי גוטליב הגיעה לכינוס ראשי המפלגות,הכנסת, ירושלים. 14 ביוני 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
חובבי הענף ניסו להעמיד אותה על הטעות. גוטליב/פלאש 90, יונתן זינדל

האישור המיוחד שהעניקה ההתאחדות לכדורגל למכבי חיפה, נועד בכלל לקדם ולהגביר את הנוכחות של נשים במגרשים. כמובן שנשים רשאיות להיכנס לכל יציע אחר, ואין דבר או חצי דבר ברמיזות של חברת הכנסת להפרדה מגדרית במגרשים.

גולשים רבים ניסו להעמיד את גוטליב על טעותה, וביקשו ממנו למחוק את הפוסט השגוי, שמכפיש את אוהדי הכדורגל. "מי שכתב לך את זה מסתלבט עליך", כתב אחד מהם, ואחר כתב: "ברוכה הבאה לפיד בית הדין! את בדיוק, אבל בדיוק מה שאנחנו צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully