וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הכשרה קשוחה: הגאווה של מכבי תנועה עולמית

6 חניכים שהגיעו לישראל במסגרת תוכנית "שנת הכשרה" התגייסו לצה"ל ליחידות קרביות וחלקם לסיירת צנחנים. במהלך שהותם בישראל הצעירים עברו גם אימונים גופניים לקראת גיוס לצה"ל ובתנועת "5 אצבעות" ותנועת "צוות לוחמים" על מנת לעשות גיבושים לגיוס לצה"ל

מכבי תנועה עולמית. יחצ,
מכבי תנועה עולמית/יחצ

גאווה ב"מכבי תנועה עולמית"- 6 חניכים שהגיעו לישראל במסגרת תוכנית "שנת הכשרה" התגייסו לצה"ל ליחידות קרביות וחלקם לסיירת צנחנים. במהלך שהותם בישראל הצעירים עברו גם אימונים גופניים לקראת גיוס לצה"ל ובתנועת "5 אצבעות" ותנועת "צוות לוחמים" על מנת לעשות גיבושים לגיוס לצה"ל.

בשנה האחרונה הגיעו לישראל כ-250 בני נוער מאמריקה הלטינית (ארגנטינה, ברזיל, מקסיקו) בתוכנית "שנת הכשרה" (8 חודשים) במסגרתה לומדים על מנהיגות ,ציונות , יהדות , וחלקם גם עשו עליה.

אורי חזן, אחד מהחניכים שהתגייס לסיירת צנחנים, ציין: " גיליתי את עולם הצבא בזכות התכנית שבו הייתי במכבי תנועה עולמית, במסגרת התכנית הרגשתי שישראל היא הבית שלי והתחלתי להתעניין בדבר המטורף הזה שנקרה 'שירות קרבי'. בזכות התכנית, הייתי חודשיים מלאים בבסיס בשדה בוקר ובו למדתי על ערכי צה"ל, על מורשת קרב ועל ציונות, וזה פתח לי עולם שלם שלא הכרתי, ולאחר שסיימתי את התכנית הייתי בטוח בדבר אחד שאני רוצה להיות חלק מזה והיום אני מרגיש באמת שאני עושה משהו משמעותי מתוך רצון. כאשר כל החברים שלי בחו"ל כבר לומדים באוניברסיטה ואני בטירונות וזה יחשוב לי מאוד שאני היום חלק ממשהו שגדול ממני שבטוח ישפיע עליי כל החיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully