וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במתח: "אנחנו לא במצב להגיד שיהיה בסדר. צריך טירוף"

שחר ביקר באימון, דגו מתלבט בנוגע לקישור ואחרי שני הפסדים, האלופה חייבת ניצחון על בני סכנין (רביעי, 20:00, ספורט1)

תקציר: רן - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

במכבי חיפה השלימו את ההכנות למשחק מול בני סכנין הערב (רביעי, 20:00, ספורט1) ומסתמן שכולם במועדון מבינים את חשיבות השגת ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים בליגה ובשלב הבתים בקונפרנס ליג. הבעלים יענקל'ה שחר הגיע אמש לאימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים ואנשי הצוות המקצועי. לשחקנים אמר שחר: "כולכם צריכים לקחת אחריות ולהרים עכשיו את הקבוצה. אנחנו צריכים כולנו להחזיר את הקבוצה למסלול".

בחלק המקצועי מסתמן שצפוי שינוי בעמדת השוער ושריף כיוף יפתח על חשבונו של איתמר ניצן. ניצן ספג לא מעט ביקורות במשחקים האחרונים וגם בקרב הקהל יש לחץ לראות את שוער הבית הצעיר מקבל דקות. על פי התרגולים באימונים, לצד שיחות שנעשו בתוך הקבוצה, עושה רושם שהצוות המקצועי אכן קיבל החלטה לתת את הקרדיט לכיוף.

גם בנוגע ליתר ההרכב עשויים להיות שינויים ולמאמן מסאי דגו יש כמה התלבטויות, בעיקר בקישור. ההתלבטות הראשונה היא בין ליאור רפאלוב שהחלים מפציעה בגבו לבין ענאן חלאילי, כשדיא סבע יקבל בכל מקרה קרדיט בהרכב. התלבטות נוספת יש במרכז המגרש, בנוגע לשחקן שיתופקד לצד עלי מוחמד. במהלך השבוע נעשו מספר שיחות עם שואו, שעד כה לא הטביע את חותם וייתכן שזה מעיד על כך שהוא יפתח על חשבון מחמוד ג'אבר. לורנצו שימיץ' צפוי לפתוח על הספסל, כאשר בחיפה מצפים משני המגינים דניאל סונדגרן ופייר קורנו להרים משמעותית את היכולת שלהם.

פייר קורנו, דניאל סונדגרן, מגני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בקבותה מצפים שירימו את היכולת. קונו וסונדגרן/מאור אלקסלסי

"לחץ? לא יודע אם זו התחושה, אבל בהחלט מבינים את המשמעות של המשחק אחרי שני הפסדים", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו לא במצב לזלזל באף קבוצה ולהגיד יהיה בסדר. נצטרך לבוא בטירוף".

במועדון מעריכים שהציע הדרומי יהיה מלא בילדים ונשים כחלק מההקלה בעונש שספגה הקבוצה, ומקווים שלמרות סגירת היציע הצפוני התחתון, הקהל ייצור אווירה שתדחוף את השחקנים אחרי שני משחקים לא טובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully