וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקח ממונאקו? "התעסקנו בשופטים ואיבדנו ריכוז, אסור שזה יקרה"

27.9.2023 / 7:05

מכבי תל אביב צלחה דקות פחות טובות מול קרית אתא, מנקו יודע: "רוצים להתעסק בעצמנו". הדרבי בפתח: "משחק גדול, עדיין מנסים להתחבר"

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה אמש (שלישי) לחצי גמר גביע ווינר אחרי ניצחון נוח 71:95 על עירוני קרית אתא ברבע הגמר שנערך בקבוצת שלמה. הצהובים יפגשו מחר (21:00) את הפועל תל אביב בחצי הגמר באותו האולם, וינסו להתקדם פעם נוספת אל גמר טורניר ההכנה של העונה.

מכבי, שבחרה לא לרשום את לורנזו בראון וחסיאל ריברו למשחק, פתחה את ההתמודדות טוב ובעזרת הגנה טובה ברחה ל-16 הפרש במהלך המחצית הראשונה, אלא שהרכב פחות טוב הוציא את הצהובים מהעניינים, גרם להם להרבה עצבים מול השופטים ונתן לקבוצה הצפונית הזדמנות לחזור ובמחצית הוליכה מכבי רק ב-5 נקודות. המומנטום השלילי נמשך גם ברבע השלישי, קרית אתא השוותה את התוצאה, אלא שאז בדקות טובות של ג'ון דיברתולומיאו וג'וש ניבו הצליחה מכבי לברוח ולסגור את המשחק.

ניבו היה האיש של מכבי עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, בונזי קולסון קלע 14, דיברתולומיאו הוסיף 13 ואנטוניוס קליבלנד קלע 12. מי שהתקשה להיכנס לעניינים הוא תמיר בלאט שסיים עם 3 נקודות בלבד לצד 6 אסיסטים, אך עם 1 מ-5 מהשדה ו-4 איבודים.

רפי מנקו, מכבי תל אביב. דני מרון
"רוצה לשפר את האחוזים העונה". מנקו/דני מרון

"איבדנו ריכוז והתחלנו להתעסק בשריקות של השופטים, זה משהו שאנחנו לא רוצים שיקרה. אנחנו רוצים להתעסק בעצמנו ובאיך שאנחנו רוצים לשחק את המשחק, בחצי השני הצלחנו להתרכז בעצמנו ולברוח ולנצח את המשחק", סיכם רפי מנקו שסיים עם 10 נקודות, "מי שאני זה קודם כל קליעה, ובצד ההגנתי אני מנסה לעשות את המקסימום כדי לעזור לקבוצה. בשנה שעברה לא קלעתי באחוזים הרגילים שלי ומקווה שהשנה זה יהיה אחרת".

מי שקיבל הזדמנות היה עומר מאייר הצעיר, שסיים עם 6 נקודות וכמה רגעים יפים במחצית השנייה. הוא התמודד מול הכישרון הצעיר של קרית אתא וחברו לנבחרת הנוער בן שרף. "כיף לראות את הצעירים מהצד. את בן אני לא מכיר, אז אני אדבר על עומר. הוא איתנו מתחילת האימונים ועשה רושם של מקצוען ובוגר במשחק שלו, בטוח שהוא ילמד מהרכזים המצוינים שלנו", סיכם מנקו.

הגארד התל אביבי התייחס להתמודדות מחר בדרבי: "זה גביע ווינר, אבל זה גם דרבי. זה שלב כזה בעונה שאתה מגיע למשחק גדול, אבל עדיין מנסה להתחבר כקבוצה. אני מאמין שהקבוצה שתשחק הכי טוב תנצח. מקווה שנבוא למשחק כמו בכל משחק וננסה לנצח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully