וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי רביבו: "בהפסקה אמרנו שלא סופגים ונותנים עוד גולים"

27.9.2023 / 6:10

מגן מכבי תל אביב שבישל את השער שפתח את החגיגה בדרבי, חשף את השיחה בחדר הלבשה: "רצינו לעשות גם 6 ו-7". את הקרדיט לפריצה שלו הוא נותן לאופיר חיים: "אמרתי שאעבוד כמו מטורף עד שאקבל את ההרכב. הגוף שלי כבר רגיל לעומסים, אני לא מתעייף"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

לרוי רביבו היה עוד משחק נהדר אמש (שלישי). בדרבי הבוגרים הראשון שלו כשחקן מכבי תל אביב הוא גם זכה לבשל את השער שפתח את החגיגה שהגיעה לאחר מכן. "זה דרבי ראשון שלי בבוגרים ואין מתוק מזה עם בישול לשער הראשון ותוצאה של 0:5", אמר ותיאר את הבישול. "השתלטתי על הכדור אחרי שגבי (קניקובסקי) הרים קרן קצת מוזרה. נתתי פצצה והכדור הגיע לדור (פרץ) שעשה את השער הראשון".

רביבו סיפר על ההכנה למשחק ועל מה שהיה בהפסקה. "היינו מוכנים לכל סיטואציה במשחק. רובי והצוות הכינו אותנו מצוין. דיברנו במחצית שאנחנו רוצים לעשות משהו גדול. לעשות גם 6 ו-7. אמרנו קודם לא לספוג כמו שקרה לנו באירופה ביום חמישי, אבל רצינו לעשות משהו היסטורי".

רוי רביבו, שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
תקופה חלומית. רביבו חוגג עם ערן זהבי אתמול/קובי אליהו

בשבת כבר מחכה הפועל פתח תקוה. רביבו וחבריו יצטרכו לחזור לפרופורציות מהר מאוד אחרי שיא שכזה. "עכשיו צריך לרדת לקרקע. מחר כבר נתרכז במשחק הבא נגד הפועל פתח תקוה כי כל משחק חשוב", אמר המגן שסיפר על התקופה החלומית שהוא עובר: "תמיד האמנתי בעצמי וביכולות שלי. אמרתי שאעבוד כמו מטורף עד שאקבל את ההרכב. זה היה כך גם בעונה שעברה לפני שהלכתי להשאלה. מבחינת הכושר שלי, אני חושב שאני כבר לא מתעייף. הגוף שלי כבר התרגל לעומסים. אני חושב שהקרדיט הראשון מגיע לאופיר חיים שהחדיר בי מוטיבציה ודחף אותי כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully