וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגון מטוכל והכוכבים וסטורי גאה של קירל: הבכורה של דניאל פרץ

השוער התראיין לאחר ה-0:4 של באיירן על מונסטר: "שמח שנשארתי מרוכז ושמרתי על שער נקי". קיין ומולר שיבחו, וגם בתקשורת הגרמנית העניקו לו ציונים גבוהים יחסית: "יציב ובטוח". המנהל הספורטיבי: "נוייר יחזור תוך כמה ימים". שבר ביד לגנאברי

תקציר: מונסטר - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

דניאל פרץ עבר בהצלחה את טבילת האש שלו כשוער באיירן מינכן, לאחר ששמר על שער נקי הערב (שלישי) בניצחון החוץ 0:4 בגביע הגרמני על מונסטר מהליגה השלישית. השוער הישראלי נזקק למאמץ במקרה אחד בלבד והסתדר למרות מרכז הגנה מאולתר שכלל את הקשר לאון גורצקה והמגן נוסייר מזראווי.

בסיום אמר פרץ: "תמיד חשוב לדחוף קדימה, להישאר מרוכז ואני שמח שעשיתי את הבכורה שלי. אני גאה מאוד ששמרתי על שער נקי, אני עובד קשה. הגנו טוב מאוד ואני שמח על התוצאה, כולנו עבדנו כדי לשמור על רשת נקייה. לא קל לתקוף מול 11 שחקנים שעומדים מאחורי הכדור, אבל מצאנו את הדרכים בצורה חכמה ואני שמח. חשוב ששמרנו על שער נקי משחק שני ברציפות ואנחנו מייצרים המשכיות".

על שער הבכורה של פראנס קראציג: "הוא בחור צעיר ומוכשר, אני שמח מאוד עבורו וגם עבור מאתיס טל שממשיך להבקיע. יש להם מנטליות נהדרת והם ראויים לזה".

הארי קיין מברך את דניאל פרץ אחרי הופעת הבכורה של שוער באיירן מינכן. Lars Baron, GettyImages
הארי קיין עם דניאל פרץ/GettyImages, Lars Baron
דניאל פרץ חוגג ניצחון עם שחקני באיירן מינכן. Lars Baron, GettyImages
דניאל פרץ חוגג עם החברים בסיום/GettyImages, Lars Baron

בסיום ניגש המאמן תומאס טוכל לשוער הישראלי, העניק לו חיבוק חם והוסיף כמה מילים טובות. גם הארי קיין פרגן לפרץ על הופעת הבכורה וכך גם שחקנים נוספים. תומאס מולר העלה סטורי מפרגן עם תמונה של פרץ עליה נכתב: "בכורה חיובית", וגם בת הזוג נועה קירל התגאתה

ב"בילד" נכתב תחילה כי "דניאל פרץ נראה מהוסס" ובהמשך הדגישו ש"קיבל ביטחון והקרין שקט", לאחר העצירה הראשונה. באתר "Spox" העניקו לפרץ ציון 3.5 מתוך 5, אחד הציונים הגבוהים בקבוצה. רק קינגסלי קומאן קיבל ציון גבוה יותר (4). "הרכש מישראל ציין את הופעת הבכורה שלו ואחרי אי הבנה עם גורצקה בדקות הראשונות, נראה יציב ובטוח. למרות זאת, הוא בקושי עמד למבחן", נימקו.

באתר "TZ" ממינכן, נתנו לפרץ ציון 2 מתוך 5. "פרץ בקושי התמודד עם אתגרים. בדקה ה-17 עצר יפה, ושמר על רשת נקייה", כתבו. באתר "AZ" קיבל פרץ ציון 3 מתוך 5: "בכל פעם ששחקני היריבה אתגרו אותו במשחק, הוא היה עירני. אבל חוץ מזה, הבכורה שלו במדי באיירן הייתה נינוחה וללא התרגשות מיוחדת". גם ב"בילד" הסבירו ש"לפרץ היה ערב שקט בבכורה".

נועה קירל מפרגנת לדניאל פרץ אחרי הופעת הבכורה במדי באיירן מינכן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נועה קירל/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

עוד לפני המשחק התראיין המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד והבהיר: "מנואל נוייר אמור לחזור תוך כמה ימים. אנחנו מאוד זהירים איתו כי הוא נעדר זמן רב. הימים הבאים יביאו בשורות חיוביות".

בנוגע לפרץ אמר פרוינד: "מצפה לו אתגר גדול. המעבר שהוא עשה גדול מאוד מבחינתו. הוא מוסיף לנו המון אנרגיות ומשאיר רושם חיובי מאוד".

תומאס טוכל אמר עוד לפני המשחק ש"אני מקווה מאוד שפרץ יראה במשחק את מה שהוא מראה באימונים. הוא בחור חיובי מאוד, עם אנרגיות טובות, תמיד חיובי. אנחנו מאמינים בו, וסומכים עליו. הוא בולט לטובה בבילד-אפ, ומפגין הרבה אומץ. מדובר בשוער אקטיבי מאוד".

למרות הניצחון הקליל, באיירן איבדה בשלב מוקדם את סרג' גנאברי שנתקל בשוער וסובל משבר בידו. "הוא יעבור מחר ניתוח וייעדר כמה שבועות", אישר טוכל בסיום. "זה מאוד עצוב מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully