וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין התמוגג מה-0:5: "לזה אנו מכוונים מהרגע שהגעתי"

מאמן מכבי תל אביב חגג אחרי הדרבי והסביר את הוצאת זהבי: "אמרתי לו שיש משחק בשבת". דור פרץ: "צריכים להעריך את זה, 0:5 בדרבי זה לא מובן מאליו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

השליטה בעיר המשיכה עם עוד ניצחון ענק של מכבי תל אביב הערב (שלישי) עם 0:5 מהדהד על הפועל תל אביב בדרבי התל אביבי. הכאוס עוד החל מחוץ לאצטדיון בלומפילד עם תורי ענק מחוץ ליציעי אוהדי שתי הקבוצות, המשיך לעימותים עם המשטרה ודחיית המשחק בחצי שעה, אך על הדשא שום דבר לא השתנה כבר כמעט 10 שנים - הדרבי נצבע בצהוב. דור פרץ כבש צמד, ערן זהבי הפך לגדול הכובשים בדרבי של העיר תל אביב, דן ביטון הוסיף ודור תורג'מן חתם בניצחון שהשווה את השיא של מכבי תל אביב על האדומים.

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, רובי קין סיכם את הדרבי הראשון שלו בישראל: "עשינו את זה קל בדרך בה שיחקנו. לזה אנחנו מכוונים מהרגע שהגעתי ואני מרוצה מזה. הנענו את הכדור מהר, כמו שצריך. השחקנים עשו את זה מעולה. זה היה דרבי גדול שלנו וכולם התנהגו בצורה מאוד טובה, גם השחקנים וגם האוהדים. במשחקים כאלה אפשר בקלות להתלהט, שיחקתי בהם ואני יודע".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין עם ערן זהבי. אריאל שלום
"יש משחק בשבת". קין וזהבי/אריאל שלום

על ההחלטה להוציא את ערן זהבי: "אמרתי לו שיש משחק בשבת, תמיד צריך לחשוב קדימה. הוא רצה להבקיע שלושער ואני מבין אותו, גם אני הייתי חלוץ. אבל הייתי צריך להוציא אותו. הוא תמיד רוצה לכבוש עוד ואני אוהב את זה".

על מילסון: "אני אוהב שחקנים שאני הייתי רוצה ללכת לצפות בהם, ומילסון הוא אחד כזה. הוא היה גורם לי לקום מהכיסא ולהתפעל. הוא דומה לארון לנון ששיחק בטוטנהאם".

על דניאל פרץ: "הוא משחק עכשיו בבאיירן? הו, אני כל כך שמח. הוא שלח לי הודעה השבוע ואני אחזיר לו הודעה לאחר המשחק הערב, הוא בחור נפלא. ילד של מכבי. לערוך בכורה בבאיירן מינכן זה דבר גדול, כולם צריכים להיות גאים בו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דור פרץ מכבי תל אביב. קובי אליהו
השופט מנע ממנו שלושער? דור פרץ/קובי אליהו

כובש הצמד דור פרץ: "אנחנו צריכים להעריך את מה שהיה היום, לנצח דרבי 0:5 זה לא מובן מאליו. עם זאת, יש משחק חדש מול הפועל פתח תקוה בשבת ושלוש הנקודות שם זה הדבר הכי חשוב. אני מאז ומתמיד מסתכל על הקבוצה שלי, לא משנה מה מכבי חיפה עושה. אם אנחנו עושים את העבודה, אני יודע שאנחנו בדרך הנכונה".

על הביקורות: "לקהל תמיד יש זכות להביע את דעתו על מהלכים כאלה ואחרים של שחקנים, אבל לנו כשחקנים אסור לתת לזה לגעת בנו. כשאנחנו לא מצליחים, אנחנו מאוכזבים לא פחות. כל קהל יכול לבטא את דעתו. זה היה סופר מובן אחרי המשחקים הקודמים, והיום הוכחנו אחרת. היום זה נראה נהדר והתוצאה גם מעידה על זה".

על הפנדל בתוספת הזמן: "החלטה של השופט, אולי הוא מנע ממני את השער השלישי. לדעתי היה פנדל ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully