וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בודד בפסגה: ערן זהבי מלך שערי הדרבי התל אביבי בכל הזמנים

הסקורר חגג את ה-12 שלו במפגשים העירוניים (ה-10 במדי מכבי תל אביב) ונפרד משייע גלזר האגדי. הצהובים השוו את ניצחון השיא

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

ערן זהבי הפך הערב (שלישי) לשיאן שערי הדרבי התל אביבי בכל הזמנים, כשהבקיע בפעם ה-12 במפגש העירוני. זהבי מצא את הרשת בדקה ה-34, אבל זה היה אחרי שהכדור של דור פרץ כבר עבר את הקו. אז הוא חיכה עד לדקה ה-48, הספיק לבשל לפני כן, והתבודד בפסגה ההיסטורית עם שער קל.

כעת יש לזהבי כאמור 12 שערי דרבי, אחד יותר משייע גלזר האגדי, אליו השתווה בעונה שעברה. גלזר כבש את כל ה-11 שלו במדי מכבי תל אביב, בעוד לזהבי יש 10 בצהוב (כולל שלושער ב-2:3 הדרמטי במרץ 2014) ולפני כן היו לו שניים במדי הפועל תל אביב.

בזכות ה-0:5 המוחץ, מכבי תל אביב האריכה את הרצף שלה בדרבי ל-26 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות - 19 ניצחונות ושבע תוצאות תיקו - מאז ההפסד 3:1 בליגה ב-26 באפריל 2014. הפרש השערים המצטבר בתקופה הזו עומד כעת על 9:57, כאשר זו הפעם השלישית במהלכו שהצהובים מנצחים 0:5 (שווה לניצחון השיא בכל הזמנים).

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
המלך של הדרבי. ערן זהבי חוגג/אריאל שלום

אגב, זו הפעם החמישית ברציפות שהאדומים אפילו לא מצאו את הרשת (0:0 ולפני כן שלושה הפסדים בהפרש מצטבר של 10:0). את השער האחרון לזכות הפועל תל אביב כבש אושר דוידה בהפסד 3:2 בפברואר 2022. בדרבי הזה הוא שותף כמחליף במדי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully