וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמצת העונה? צפו בפספוס הבלתי ייאמן של מאורו איקרדי

חלוץ גלאטסראיי קלקל תרגיל בפנדל, ולמרבה האירוניה כבש חמש דקות אחר כך ממצב הרבה יותר קשה, כשהוא מבקיע כבר חמישה מחזורים רצופים

תקציר הניצחון 0:1 של גלאטסראיי אצל איסטנבולספור, כולל החמצה מסמרת שיער של מאורו איקרדי/ספורט1

דווקא כשהוא בעיצומה של אחת התקופות הטובות ביותר בקריירה שלו, מאורו איקרדי רשם הערב (שלישי) את אחת ההחמצות הכי גדולות שמשחק הכדורגל יכול לספק. זה קרה במשחק בין גלאטסראיי לאיסטנבולספור, שמשלים את המחזור השלישי בליגה הטורקית.

קרם אקטורקוגלו ניגש לבעוט פנדל בדקה ה-37, אבל במקום לכוון למסגרת הוא ניסה להפתיע את השוער בתרגיל מתואם עם איקרדי, שהגיע בספרינט מאחור לתוך הרחבה. אלא שמול שער ריק לחלוטין, מהזווית הכי נוחה שאפשר לבקש וכשהשוער דייויד ינסן שרוע על הדשא, החלוץ בן ה-30 בעט החוצה - ולא נותר לו אלא לתפוס את הראש ולחייך במבוכה.

איקרדי, אגב, הוא בועט הפנדלים הקבוע של גלא והעברת הכדור שלו לידיו של אקטורקוגלו, שספג ביקורות רבות מהאוהדים בתקופה האחרונה, נראתה ברגע הראשון כמחווה מצדו של הארגנטינאי. רגעים ספורים אחר כך התברר שהשניים תכננו תרגיל מראש. חשוב לציין שמבחינה סטטיסטית לאקטורקוגלו נרשמה החמצת פנדל, שהייתה נחשבה כזו גם אם איקרדי היה כובש.

צפו בהחמצה מסמרת השיער

מה שהפך את הסיפור למטורף אף יותר הוא מה שקרה חמש דקות אחר כך: אותו אקטורקוגלו בישל לאיקרדי, שממצב הרבה יותר קשה מצא את הרשת והעלה את אלופת טורקיה ליתרון 0:1. זהו משחק הליגה החמישי ברציפות שאיקרדי מבקיע בו, כאשר מאזנו עומד על שבעה שערים בשישה משחקי ליגה העונה ובמסגרת הזו הוא כבש ב-11 מ-12 המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully