וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס: "מרגישים חרא". מינצברג: "לא ניכנס לפאניקה ולא ניכנע"

מאמן הפועל תל אביב בתחושות קשות אחרי התבוסה בדרבי: "נצטרך להתגבר". הבעלים: "ערב שהוא מיקרו קוסמוס של הכדורגל הישראלי"

תורים מחוץ לבלומפילד דרבי תל אביבי/אריאל שלום

מהבלאגן שהחל עוד מחוץ ליציעי בלומפילד בעימותים עם כוחות המשטרה, עד שריקת הפתיחה, בהפועל תל אביב קיוו הערב (שלישי) להשיג נחמה כלשהי בדרבי התל אביבי נגד מכבי תל אביב, אבל בפעם ה-26 ברציפות ואחרי כמעט עשור שלם, יצאו מובסים עם הפסד 5:0 לצהובים שהראו פעם נוספת דומיננטיות ויצאו עם ידם על העליונה. מייקל ולקאניס שעלה עם מערך התקפי למדי נאלץ לעשות שינוי במחצית ולעבות את הקישור, אך זה היה כבר אחרי פיגור 3:0 בהפסקה.

מייקל ולקאניס, מאמן הפועל תל אביב: "אנחנו מרגישים חרא, אבל צריך לעבור גם רגעים כאלה. למכבי יש את האיכויות לפגוע בך. השער השלישי הציב אותנו עם הגב לקיר והפך את הכול למסובך יותר. נצטרך להתגבר על זה, מדובר במבחן הראשון שלנו. יש כאן קבוצה חדשה, פרויקט חדש וזה אתגר עבורנו. לא עמדנו כמו שרצינו, הפרטים הם אלה שעושים את ההבדל. באנו עם ביטחון ואנחנו יוצאים מאוכזבים מאוד. אף אחד לא יכול להיות מרוצה. צריך לצאת מזה ולהראות שאנחנו חזקים".

מייקל ולקאניס, מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
מאוכזבים מאוד בצד האדום. ולקאניס/אריאל שלום

דייויד מינצברג, אחד מבעלי הפועל תל אביב, דיבר במסיבת העיתונאים: "זה מתסכל מאוד מבחינתי, כי האוהדים היו נהדרים ועשו בדיוק מה שביקשנו. אני מדבר על מה שראיתי באצטדיון. ביקשנו מהם לא לעשות משהו שיעלה לנו בנקודות, ובזה הם עמדו. היה משחק קשה, השחקנים והצוות רצו לנצח ועבדו למען זה, אבל זה לא הצליח. הם מאוכזבים ואני מאוכזב, אבל יש לי ביטחון מלא בכולם. גם אחרי גביע הטוטו ביקרו אותנו, אבל אמרנו שיש לנו תכנית ופעלנו לפיה. לעולם לא ניכנס לפאניקה ולעולם לא נרים ידיים. אני רואה כמה השחקנים פגועים וכמה המאמן פגוע. אנחנו רוצים לנצח משחקים כאלה ויודעים עד כמה הם חשובים לאוהדים".

על האירועים: "הערב הזה הוא מיקרו קוסמוס של הכדורגל הישראלי. יש שחקנים מדהימים ותרבות כדורגל מדהימה, אבל מה שקרה לפני המשחק פוגע בחגיגה שאמורה להיות. אנחנו חייבים למצוא דרך לעבוד יחד כדי לפתור את זה. אנחנו רוצים שכל העולם יתרשם מהכדורגל הישראלי, ולצערי כך זה לא יכול לקרות".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מייקל ולקאניס מאמן הפועל תל אביב עם הבעלים דייויד מינצברג. רענן ברנובסקי
"יש לנו תכנית". דייויד מינצברג במסיבת העיתונאים/רענן ברנובסקי

במחזור הבא, הפועל תל אביב תתארח אצל בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully