וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי "מחכה עד הרגע האחרון": מסי בספק למשחק על עוד תואר

הכוכב לא השתתף באימון המסכם לגמר גביע ארה"ב מול יוסטון דינמו (ה', 3:30 בספורט1), אבל מרטינו "לא פוסל שהוא יפתח. ייתכן שנסתכן"

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

אינטר מיאמי רחוקה ניצחון אחד מזכייה בתואר השני שלה מאז הצטרפותו של ליאו מסי, אלא שיממה וקצת לפני המשחק, כולם עסוקים בשאלת כשירותו של הגאון הארגנטינאי למשחק מול יוסטון דינמו בגמר גביע ארצות הברית (בין רביעי לחמישי, 3:30 בספורט1).

הכאבים בשריר הירך האחורי ברגלו הימנית הגבילו את מסי ל-37 דקות בלבד מול טורונטו בשבוע שעבר, כאשר מאז הניצחון שהעניק לנבחרתו על אקוודור לפני כשבועיים וחצי במוקדמות המונדיאל, הוא לא הצליח לשחק וגם לא להתאמן באופן סדיר. אבל אפילו שכוכב העל לא נטל חלק באימון המסכם לגמר היום, המאמן טאטה מרטינו השאיר תקווה בנוגע לשיתופו.

"הוא לא זקוק לניתוח או משהו כזה, זה רק שאלה של כמה זמן השחקן צריך לנוח כדי לחזור למשחק הבא. אם זה לא היה גמר לא היינו לוקחים שום סיכון, אבל בגלל שזה גמר יכול להיות שנסתכן", אמר מרטינו במסיבת העיתונאים. "אני לא פוסל את האפשרות שהוא יפתח. נחכה עד הרגע האחרון כדי להבין איך הוא מרגיש".

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי. רויטרס
מחכים לו עד הרגע האחרון. ליאו מסי/רויטרס

מסי כמובן רוצה לשחק גם אם זה יהיה כמחליף, אבל שיתופו בספק גדול וגם אם ישותף, ברור לכולם שהוא לא בכשירות מלאה. "ליאו מתרגש ורוצה לנסות לזכות בתואר נוסף", אמר סרחיו בוסקטס. גם ג'ורדי אלבה לא השתתף באימון ואינו צפוי לעמוד לרשותו של מרטינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully