וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד עאבד: "בליגת העל נפגעתי כלכלית, מקצועית ואפילו נפשית"

השחקן מרגיש שמצא בית חם בעירוני טבריה ("אין קבוצות בליגת העל עם תנאים כאלה") ורוצה להביא למועדון תואר היסטורי בגמר גביע הטוטו של הלאומית. האזינו לריאיון בתכנית הספורט של 103fm

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

עירוני טבריה תשתתף מחר (רביעי, 19:00) בגמר ראשון בתולדותיה, כאשר תפגוש את מכבי יפו בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. אחמד עאבד, שהצטרף לקבוצה לאחרונה ממכבי בני ריינה, התארח בתכנית הספורט של 103fm ואמר: "מקווה שמחר נציג יכולת טובה ונביא גביע למועדון. אין ספק שהמטרה היא לעלות ליגה. עם זה באתי לטבריה, אז אנחנו לא בורחים מזה. זו המטרה הגדולה שלנו. בשביל להגיע לשם צריך לעבור את המטרות הקטנות. לא יהיה קל, יש קבוצות טובות שגם רוצות לעלות ליגה".

על התנאים במועדון אמר: "אין קבוצות בליגת העל שיש תנאים כאלה, וזה קצת מזכיר לי את קרית שמונה בזמנו. אנשים שרוצים להצליח ונותנים לך הכול מהכול, רק תבוא ותהיה טוב על המגרש".

על כך שאינו שחקן מוביל בליגת העל: "אין ספק שהבעיות שנוצרו לי בהפועל תל אביב עצרו לי את המסע והקריירה שהתחלתי בקרית שמונה והמשכתי בהפועל. אחרי זה באה הקורונה וכל זה פגע בי כלכלית, מקצועית וכל הדברים, נפשית אפילו. חצי שנה לא שיחקתי כדורגל, ועוד חצי שנה עם הקורונה. כל הדברים האלה פגעו בי וסטיתי קצת מהמסלול. בגיל שלי לחזור לליגת העל זה לא מובן מאליו".

האזינו לריאיון עם אחמד עאבד

על בני ריינה: "דווקא שיחקתי מלא משחקים בריינה, גם בהרכב. לא הייתי יכול לברוח מהפציעות ולכן לא שיחקתי שנה שעברה כל כך הרבה. השנה מצאתי בית חם בטבריה. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה ושנה טובה לכולנו. זאת המטרה, לעלות ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully