וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ קלסי: טיילור סוויפט נכנסה בדלת הראשית ל-NFL. יש לזה משמעות?

27.9.2023 / 15:00

על פניו, סיפור האהבה בין טיילור סוויפט לכוכב קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי שייך למדורי הרכילות, אבל אי אפשר להתעלם מההדים שיצר - וגם, אולי, מהשלכות מקצועיות עתידיות על הקבוצה

טיילור סוויפט במשחק של קנזס סיטי צ'יפס. David Eulitt, GettyImages
נראה לנו שההיא משמאל לא מחוברת לקטע. טיילור סוויפט בקנזס סיטי/GettyImages, David Eulitt

מאמן ניו אינגלנד פטריוטס ביל בליצ'יק לא נוהג להתבטא בעניינים לא מקצועיים. למעשה, גם כשהוא נשאל על נושאים שקשורים לקבוצתו, תשובותיו לעיתונאים בדרך כלל קצרות, עוינות ולגלגניות. בשל כך, כשנשאל ביום שני מה דעתו על שמועות הזוגיות בין טיילור סוויפט לכוכב קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי, הופתעו המראיינים לקבל תשובה עניינית מתובלת בהומור: "לקלסי היו הרבה תפיסות גדולות לאורך הקריירה. זו, אם תצא לפועל, תהיה הגדולה שבהן".

מאחורי התגובה הלא אופיינית מסתתרת אמת מבדרת אפילו יותר: בליצ'יק עצמו הוא "סוויפטי", ואפילו הגיע להופעה של הכוכבת בג'ילט סטדיום במסצ'וסטס, האצטדיון בו הוא עומד על הקווים כמאמן ניו אינגלנד פטריוטס ב-25 השנים האחרונות. ההתייחסות שלו לסוגיה רק מעניקה לה תעודת "הכשר": פיקנטי ככל שהוא נשמע, הסיפור בין סוויפט לקלסי גדול בהרבה מסתם עוד רכילות.

מקצועית, על הכותרת הראשית של יום ראשון האחרון הייתה חתומה מיאמי דולפינס. הפעם האחרונה שבה הקבוצה מפלורידה ביקרה בסופרבול הייתה לפני 40 שנה, ובפתיחת העונה הנוכחית היא נראית נפלא. הדולפינס הביסו את דנבר ברונקוס 20:70, והפכו לקבוצה הראשונה מזה 57 שנים שמעלה 70 נקודות על הלוח. ועדיין, שלוש מילים - "Let's Fucking Go" - שנאמרו בכלל בתא הצפייה המרכזי בקנזס סיטי על ידי כוכבת הפופ מספר 1 בתבל כבשו יותר מכל טאצ'דאון, במיאמי ובכלל.

השמועות על זוגיות בהתהוות בין סוויפט לקלסי החלו לפני מספר ימים, והזמרת הוסיפה הרבה שמן למדורה הזאת ביום ראשון, כשנענתה להזמנתו של שחקן ההתקפה של הצ'יפס להגיע למשחק מול שיקגו ברס. "ראיתי אותך מופיעה בארוהד (האצטדיון הביתי של קנזס סיטי - ד.ר.), עכשיו תורך לראות אותי מרעיד שם את הקהל", כתב לה.

המשחק מול שיקגו היה גמור מתחילתו. הצ'יפס ירדו להפסקה ביתרון 0:34, בלי תרומה משמעותית של קלסי. ברבע השלישי הגיע הרגע הגדול. הקוורטרבק פטריק מהומס מצא את הטייט אנד (כך נקראת העמדה בה הוא משחק) פנוי, טאצ'דאון - ושאגת ה-"לטס פאקינג גו" לא איחרה לבוא מהתא. בסיום השניים יצאו יחד מהאצטדיון וקלסי שכר מסעדה שלמה עבור חבריו לקבוצה. סוויפט הייתה, כמובן, בין האורחים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
למי אתה שולח את התמונה? טראוויס קלסי. David Eulitt, GettyImages
מי זה כותב לך ילדונת, גלי מי שולח? טראוויס קלסי אחרי המשחק ביום ראשון/GettyImages, David Eulitt

"הרגשתי שיש עלי לחץ למסור לקלסי לטאצ'דאון. רציתי את זה כמעט כמו שהסוויפטיז רצו את זה", אמר מהומס בבדיחות בסיום, אבל בכל צחוק יש קצת אמת - ולכו תדעו מה יתפתח מכאן, גם במישור האישי בין השניים. בריטני מהומס, אשתו של פטריק, פרסמה לפני ההתמודדות תמונות של עצמה מגיע עם בנם הקטן "למשחק הפוטבול הראשון שלו", ומיד חטפה קיתונות של לגלוג על כך שהיא מנסה לגנוב את תשומת הלב ועקיצות על "אימא של טראוויס דונה קלסי, שמבלה עם טיילור סוויפט בתא במקום איתה".

ויש, כמובן, את הסוויפטיז. חלק גדול מהקהל הזה אינו חסיד של פוטבול. לאחרונה החל טרנד משעשע של שאלות ותשובות על חוקי המשחק, על מנת לעקוב יותר אחרי קלסי. הם גם רוצים שהעסק הזה יעבוד, שכן קלסי הוא אמריקני קלאסי מאוהיו, בעוד האקס של סוויפט, מאטי הילי, בכלל בריטי.

שחקן קנזס סיטי צ'יפס פטריק מהומס. Cooper Neill, GettyImages
חש הרבה לחץ. פטריק מהומס/GettyImages, Cooper Neill

קלסי הוא שם מוכר לחובבי הפוטבול. הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה בעמדה שלו. במהלך העשור שלו בליגה הציב מספר שיאים, בהם מספר העונות הגבוה ביותר לטייט אנד עם 1,000 יארד או יותר בתפיסה, כמות היארדים בתפיסה לטייט אנד לעונה אחת (1,416 ב-2020) ועוד. הציוות שלו עם מהומס הוביל את הצ'יפס לתור הזהב - שלוש הופעות בסופרבול בתוך ארבע שנים, מהן יצא עם שתי זכיות, מול סן פרנסיסקו ב-2020 ונגד פילדלפיה אשתקד. בכל אחד מהמשחקים הללו הוא קלט מסירה לטאצ'דאון.

למרות הציוות המנצח, ואף על פי שמהומס, בדומה לסטף קרי מגולדן סטייט, ניצב במרכז הקונצנזוס, קנזס סיטי לא זוכה לתהודה רבה. על פי דוח שפורסם בפורבס בסוף אוגוסט האחרון, הצ'יפס שווים 4.3 מיליארד דולר, שמציבים אותם במקום ה-23 מתוך 32 קבוצות ה-NFL. להערכה הזאת אין קשר להישגים על המגרש, היא מגיעה כתוצאה מהסכמים בין קבוצות הליגה לפי נתח השוק שלהן.

במילים אחרות, הצ'יפס יכולים לזכות עוד עשר פעמים ברציפות בסופרבול ועדיין לא לעניין יותר מדי אנשים מחוץ למיזורי ולקנזס, בניגוד, למשל, לדאלאס קאובויס שלא ביקרה במשחק הגדול קרוב ל-30 שנה ועדיין נחשבת לקבוצה הכי יקרה בליגה. גם הכישלונות המהדהדים של שתי הקבוצות מניו יורק, הג'איינטס והג'טס, תופסים יותר כותרות מהצלחות של קנזס סיטי.

נוכחות קבועה של סוויפט יכולה לשנות, ולו במעט, את המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully