וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיילור סוויפט? התפיסה הטובה בקריירה של קלסי"

הזוגיות המתהווה בין הכוכבת לטייט אנד של קנזס סיטי לא השאיר את ה-NFL אדישה. ביל בליצ'יק: "היו לו הרבה תפיסות בקריירה, זו הטובה שבהן". פטריק מהומס: "פחדתי למסור לו לטאצ'דאון, רציתי שזה יקרה כמעט כמו שכל הסוויפטיז רצו"

טיילור סוויפט במשחק של קנזס סיטי צ'יפס. Jason Hanna, GettyImages
זה בהחלט היה ה-אירוע של המחזור/GettyImages, Jason Hanna

בזמן שמיאמי דולפינס קובעת הישג היסטורי ומרשים וגרין ביי מבצעת מהפך ענק נגד ניו אורלינס, גולת הכותרת במחזור השלישי ב-NFL נרשמה בקנזס סיטי. על המגרש, הצ'יפס לא התקשו לרמוס את שיקגו ברס, אולם בתא המרכזי הסיטה הנוכחות של טיילור סוויפט את מלוא תשומת הלב ועוררה תגובות אפילו מצד אנשים שלא מרבים להגיב לעניינים לא מקצועיים - כמו ביל בליצ'יק, למשל.

מאמן ניו אינגלנד פטריוטס, שניצח בניו ג'רזי את ניו יורק ג'טס 10:15, נשאל לגבי מערכת היחסים המתהווה של סוויפט עם טראוויס קלסי. "היו לקלסי הרבה תפיסות חשובות בקריירה, אבל זאת, אם אכן תקרה, היא התפיסה החשובה שבהן", הגיב בבדיחות.

הקוורטרבק של קנזס סיטי פטריק מהומס, בימים כתיקונם כוכב גדול ומתוקשר יותר מקלסי, אמר: "שמעתי שהיא באצטדיון והרגשתי לחץ למסור לו לטאצ'דאון. רציתי בזה כמעט כמו שכל הסוויפטיז רצו". וזו אמירה של שחקן שהגיע שלוש פעמים לסופרבול וזכה בו פעמיים במשחקים צמודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully