וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאללה עזב, העוזר נעלם, הלחץ בצ'לסי גובר: "עננה כבדה מעל המועדון"

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:20

צ'לסי דועכת בליגה, וה"פרויקט" של פוצ'טינו מאבד סבלנות, עם ביקורת על החלטות מקצועיות רעות, בעיות משמעת, ציפיות לא ריאליות: "צריך סבלנות, במועדון שאין לו את זה"

תקציר: ווסטהאם - צ'לסי 1:3/ספורט1

על רקע המשבר המקצועי בצ'לסי העונה, אתמול (שני) הגיעה בשורה מאכזבת נוספת עבור אוהדי הקבוצה: קלוד מקאללה עוזב. אומנם לשחקן העבר הצרפתי היה תפקיד משני בצ'לסי - מנטור טכני ועבודה עם שחקני האקדמיה - אבל מדובר בשחקן שהיה אהוב ומוערך, עם 217 הופעות ושתי אליפויות, זכר לימים יפים במועדון.

העזיבה של מקאללה הגיעה יממה אחרי שנודע כי עוזר המאמן ברונו סאלטור עזב גם הוא, כשעל פי הדיווחים, "צ'לסי שילמה בסתר לעוזר המאמן כדי שיעזוב". סאלטור פוטר ארבעה חודשים אחרי שהגיע לקבוצה מאוריציו פוצ'טינו, אחרי שהיה חלק מהצוות של המאמן הקודם גהאם פוטר, ואף אימן את הקבוצה משחק אחד. הוא היה חלק מהמסע לארה"ב של הקבוצה, שטענה שיעבוד לצד פוצ'טינו. עזיבתו לא דווחה באתר הרשמי של צ'לסי.

במקביל לדיווחים האלו על השינויים בצוות המקצועי, באנגליה מנתחים את הכישלון של צ'לסי העונה, שכרגע מדורגת במקום ה-14 עם ניצחון אחד בלבד בששה מחזורים והפסד נוסף במחזור האחרון, 1:0 לאסטון וילה, בפתיחת עונה חלשה אחרי השקעה של למעלה ממיליארד ליש"ט ברכש. "הטקטיקה, הרכש, האימונים והמשמעת, הכל תחת המיקרוסקופ כאשר עננים כהים מצטברים מעל סטמפורד ברידג' בפיקודו של מאוריסיו פוצ'טינו", כך קראה

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי. GettyImages
ימים לא קלים. פוצ'טינו/GettyImages

על פי הדיווחים, "הבעלים השותף בהדד אגבאלי נהיה דומיננטי יותר וניסה לקיים שיחת מוטיבציה עם השחקנים, בעוד שטוד בוהלי לקח צעד אחורה... פוצ'טינו כבר הבהיר פומבית להנהלה כי על רקע האכזבה שלהם, 'הם צריכים לתמוך ב'תוכנית', במה שנשמע כמו תזכורת שזה לא יהיה פתרון מהיר.... התוכנית מבוססת על ראייה לטווח ארוך עם שחקנים צעירים עם פוטנציאל גבוה בחוזים ארוכים אבל היא תזדקק לזמן וסבלנות.... לצערו זה עומד בסתירה למועדון שבו אתה לא נוטה לקבל הרבה זמן וסבלנות, כפי שיעיד המנג'ר לשעבר גרהאם פוטר....

"העונה הנוכחית עד כה נראית כמו מבחן נוסף של ה'מהפכה' ותחושת ה'רוגע' שניסו לשדר בתחילת העונה עם הסירוב להיכנס לפאניקה בגלל התוצאות... במיוחד כאשר בקרוב יגיע רצף של שבעה משחקים מול ארסנל, ברנטפורד, טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי, ניוקאסל, ברייטון ומנצ'סטר יונייטד.

"התוצאות לא השתפרו תחת פוצ'טינו. פציעות לא עזרו וכמה החלטות טקטיות כמו על ליוואי קולוויל, בן צ'ילוול, אנזו פרננדס וקונור גלאגר עוררו דיונים... השימוש בבלם קולוויל כמגן שמאלי, ושל שחקן ההגנה צ'ילוול והקשר פרננדס בעמדות מתקדמות יותר וגלאגר כקפטן שלישי עוררו דיון...

"פוצ'טינו אהוד ומגובה על ידי השחקנים שלו. אבל גם הוא מאוכזב מההתנהגות הלא בוגרת של חלקם, כולל הרחקות מיותרות של שחקנים... נשאלה גם שאלה על רפיון באימונים, ועל השאיפות של הקבוצה, שתחת רומן אברמוביץ' הסתערה על תארים בצורה מוצהרת, ועכשיו לא ברורות השאיפות שלה, עם יותר מדי אנשים שמעורבים במדיניות הרכש, עם עסקאות במחירים מופקעים ורכישה של שחקנים צעירים, כאשר הקיץ לא הגיע אף שחקן מעל גיל 25. הכל על הכתפיים של סטרלינג, צ'ילוול וטיאגו סילבה, שעשה טעות קשה מול אסטון וילה. הלחץ רק גובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully