וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דניאל פרץ עשה אימונים אישיים עם נוייר, הוא בחור חיובי"

השוער הישראלי מתכונן לבכורה ובגרמניה מעריכים שיקבל עוד צ'אנסים בקרוב. בבילד מחמיאים: "הוא כל הזמן רוצה ללמוד"

תקציר: באיירן מינכן - בוכום 0:7/ספורט 1

אוהדי באיירן מינכן ממשיכים לחכות בציפייה להופעת הבכורה של דניאל פרץ, שצפויה להיערך הערב (שלישי, 21:40, ספורט2) במשחק הגביע של מונסטר מהליגה השלישית. השוער הישראלי שהצטרף לקבוצה לפני כחודש, נמצא בעמדת זינוק מצוינת ואם יוכיח את עצמו הערב, עשוי לקבל הזדמנויות נוספות בקרוב.

מנואל נוייר הפצוע ממשיך להיעדר, וחזרתו לאימונים הקבוצתיים שתוכננה להתקיים השבוע נדחתה למועד לא ידוע, ונראה שהשמועות על חזרה מהירה מהצפוי היו מוקדמות מדי. במקביל סוון אולרייך, השוער הבכיר לעת מצוא, מציג יכולת פושרת במשחקים האחרונים, וגוברות הקריאות בקרב אוהדי באיירן לתת לפרץ הזדמנות.

העניין הוא שגם כשפרץ מסתכל למטה, הוא מרגיש קרקע יציבה למדי. השוער השלישי של באיירן פצוע וצפוי להיות מושבת לפחות ארבעה שבועות, ושוער נוסף מקבוצת המילואים מתאושש מחבלה חמורה לא פחות. לכן, אם פרץ או אולרייך ייפצעו ולא יהיו כשירים, הבא בתור מבחינת באיירן הוא שוער מחלקת הנוער, רק בן 17, שיהיה לכל היותר ברירת מחדל.

ב"בילד" החמיאו היום לשוער הישראלי וכתבו: "פרץ כבר משתלב בצורה מושלמת בקבוצת השוערים, השוער הישראלי מאוד חיובי, צוחק הרבה ותמיד במצב רוח טוב. פרץ רוצה ללמוד והשלים כמה אימוני אקסטרה עם מנואל נוייר. השוער הוותיק עוזר לפרץ ולעתים תכופות נותן לו טיפים על איך יכול לשפר אספקטים מסוימים במשחק שלו ולשפר את המיקום שלו כדי לעצור יותר כדורים... באיירן רואה בפרץ כפוטנציאל גדול".

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. ANP, GettyImages
לא ניסוי של פעם אחת. דניאל פרץ/GettyImages, ANP

באתר "ספורט באזר" מעריכים שהמשחק הערב יהיה רק סיפתח להופעות של פרץ במשחקי הגביע, וטוענים שייתכן שהוא יעמוד בין הקורות גם בשלבים מאוחרים של המפעל אם באיירן תגיע אליהם. "כל עוד נוייר פצוע, ונראה שזה יימשך כך בתקופה הקרובה, פרץ יכול לקוות להופעות נוספות לפחות במסגרת הגביע. הדבר היחיד שהוא צריך לעשות, זה להשתדל לא להיפצע", כתבו.

בכתבה המדוברת טענו שתפקיד השוער השני "כלל לא זר לפרץ", שמילא תפקיד דומה בעונת 2020/21 במכבי תל אביב. "לפרץ יש גם ניסיון בינלאומי לא מבוטל, שבוודאי יסייע לו להתמודד הערב בטקס ההטבלה שלו לבאיירן מינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully